ماهی 30 کیلویی در تور ماهیگیر خوش‌شانس

ماهیگیر خوش‌شانس بریتانیایی ماهی تقریبا 30.4 کیلوگرمی (۶۷ پوندی) را که احتمالاً بزرگترین ماهی قرمز جهان است، صید کرد.

ماهی 30 کیلویی در تور ماهیگیر خوش‌شانس
کد خبر : ۱۲۵۷۳۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از دیجیاتو؛ ماهیگیر خوش‌شانس بریتانیایی ماهی تقریبا 30.4 کیلوگرمی (۶۷ پوندی) را که احتمالا بزرگترین ماهی قرمز جهان است، صید کرد. «اندی هکت» البته بعد از گرفتن عکس‌هایی با ماهی قرمز بزرگ، مجدداً آن را در دریاچه رها گرفت.

اندی هکت 42 ساله ماهی قرمز بزرگی را که نام مستعار «هویج» روی آن گذاشته شده است، شکار کرد. دریاچه بلوواتر در شامپانی فرانسه، یکی از برترین صیدهای ماهی‌های کپور جهان ماهیگیری را دارد و اندی هکت، یکی از مدیران شرکت مستقر در ورچسترشایر در مورد این ماهی بزرگ می‌گوید:

«همیشه می‌دانستم هویج آنجا است، اما هرگز فکر نمی‌کردم آن را شکار کنم.»


این ماهی قرمز تزیینی که معمولا در استخرها دیده می‌شود، در اصل ماهی قرمز نیست. بلکه یک گونه هیبریدی از کپور چرمی و کپور کوی است.

«جیسون کاولر»، سخنگوی دریاچه‌های آبی آن منطقه در مورد این نمونه خاص گفت: «این ماهی ظاهراً ۲۰ سال دارد ولی حدود ۱۵ سال پیش ماهیگران می‌دانستند چنین ماهی در دریاچه وجود دارد و از آن به‌عنوان ماهی متفاوتی یاد می‌کردند.»

هویج در دام افتاد

طی این سال‌ها، ماهی قرمز ظاهراً رشد کرده و به این اندازه رسیده است. این ماهی معمولاً طوری در دریاچه حضور داشته که ماهیگیران نمی‌توانستند او را شکار کنند. اندی هکت می‌گوید ماهی به شکلی از شکار شدن طفره می‌رفت که می‌دانستم با ماهی بزرگ و خاصی روبه‌رو هستم. وی برای گرفتن ماهی حدود ۲۵ دقیقه زمان صرف کرد تا بتواند این هیولای بزرگ را از آن خود کند.

به‌نظر می‌رسد این ماهی بزرگ حدود ۱۳ کیلوگرم (۳۰ پوند) سنگین‌تر از بزرگترین ماهی قرمز جهان که در سال ۲۰۱۹ توسط «جیسون فوگیت» ساکن مینه‌سوتا شکار شد، وزن دارد.

ماهی قرمز با اسم مستعار هویج در حال حاضر در سلامت کامل به‌سر می‌برد و وضعیت خوبی دارد.

کد خبر : ۱۲۵۷۳۴
0
۰
ارسال نظر