فرشته حسینی به ایران برگشت؛ عکس بدون نوید!

فرشته حسینی که مدتی را در صربستان به سر می برد حالا در یکی از کافه های مرکز شهر تهران عکس گرفته است.

فرشته حسینی به ایران برگشت؛ عکس بدون نوید!
کد خبر : ۶۱۱۷۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - فرشته حسینی به ایران برگشته و در کافه ای که ظاهرا نزدیک به صابر ابر است عکس یادگاری با تیپ پاییزی گرفته اما عکس دو نفره با نوید محمد زاده نگذاشته است.

فرشته حسینی بدون نوید محمدزاده به ایران برگشت

شایعاتی مبنی بر طلاق این دو منتشر شد که صحت ندارد. به گزارش وقت صبح نوید امروز عکس بالا را در استوری اینستاگرامی و ایموجی قلب آتشین منتشر کرد.

گفتنی است بعد از مدت ها حرف و حدیث این دو خبر ازدواج خود را علنی کردند.

محمدزاده، بازیگر مشهور، با انتشار عکسی از یک حلقه ی ازدواج که حساب کاربری فرشته حسینی روی آن تگ شده بود، ازدواج خود با این هنرپیشه ی جوان افغان را اعلام کرد.

این پست با کامنت تبریک بسیاری از چهره های مشهور هنری، همراه شد. فرشته حسینی هم همین عکس را در صفحه ی اینستاگرامش منتشر و به شیوه ی خود خبر ازدواج شان را تأیید کرد.

شروع رابطه نوید و فرشته

رابطه ی عاشقانه ی نوید محمدزاده و فرشته حسینی چندی قبل، در اردیبهشت ماه سال جاری، با انتشار پستی اینستاگرامی از سوی محمدزاده علنی شد.

محمدزاده در این پست که با ویدئویی از او در کنار فرشته حسینی همراه بود، با متنی عاشقانه تولد حسینی را تبریک گفته بود. از آن زمان نوید محمدزاده و فرشته حسینی هر از گاهی با پست یا کامنت عاشقانه ای علاقه ی خود را به یکدیگر ابراز می کردند.

اما خبر رابطه ی عاشقانه ی این دو بازیگر جوان برای بسیاری از مخاطبان عجیب نبود، چرا که آن ها از مدتی قبل به دلیل پوشیدن لباس های مشابه خبرساز شده بودند.

شباهت لباس های نوید محمدزاده و فرشته حسینی به یکدیگر از چشم کاربران تیزبین فضای مجازی پنهان نمانده بود و اینگونه شد که حرف و حدیث هایی درباره ی رابطه ی آن ها به وجود آمد.

این دو در سریال قورباغه با یکدیگر همبازی بودند که در شبکه نمایش خانگی پخش شد و نویسندگی و کارگردانی آن را هومن سیدی برعهده داشت.

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی در سال ۷۶ از پدر و مادری مهاجر و افغان تبار در تهران متولد شد و جز خود ۶ خواهر و برادر دارد.

او که فعالیت هنری خود را از کودکی با بازی در تئاتر آغاز کرده، در سال ۹۴ برای اولین بار با بازی در فیلم «من یک بازیگر شادم» ساخته ی سامره رضایی، کارگردان افغان تبار جلوی دوربین رفت.

فرشته حسینی به خاطر نقش آفرینی اش در فیلم «رفتن» موفق به کسب جایزه ی بهترین بازیگر زن از جشنواره بین‌ المللی فیلم مراکش شد.

این فیلم که سرآغاز ورود حسینی به سینمای ایران بود هم ساخته ی نوید و جمشید محمودی، دو برادر افغان تبار است که سال ها است به صورت حرفه ای در سینمای ایران فعالیت دارند.

کد خبر : ۶۱۱۷۰
0
۰
ارسال نظر