فال حافظ روزانه سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰/ اتفاق خوبی برای شما خواهد افتاد!

فال حافظ امروز سه شنبه 17 اسفند 1400 را مطالعه کرده و از اتفاقات پیش روی خود مطلع شوید.

فال حافظ روزانه سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰/ اتفاق خوبی برای شما خواهد افتاد!
کد خبر : ۷۸۲۶۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، فال حافظ امروز سه شنبه 17 اسفند 1400 به شما توصیه می کند: شما از نعمت داشتن ویژگی های مثبت بیشماری برخوردار هستید، از جمله این که دارای اعتماد به نفس، مصمم، سخاوتمند، شوخ طبع، متواضع و مثبت اندیش هستید.

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز تنبلی به شما غلبه کرده و بیرون آمدن از تختخوابتان برای شما بسیار دشوار به نظر می رسد. اصلا دلتان نمی خواهد هیچ کاری انجام دهید، اما متاسفانه چنین چیزی برایتان مقدور نیست. برای این که کمتر اذیت شوید و از آنچه انجام می دهید لذت ببرید سعی کنید به هر کاری که انجام می دهید جنبه تفریح بدهید و از زاویه مثبت به آن نگاه کنید.

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز به جای این که سعی کنید به دیگران نصیحت کنید و بگویید چه کاری درست و چه کاری اشتباه است، بهتر است کمی از این توصیه ها و نصایح را در زندگی شخصیتان به کار بگیرید. هیچکس به حرف های رهبری که خودش به اصول و عقاید خود پایدار نیست توجه نخواهد کرد. ممکن است با یک نفر که او هم به اندازه شما سرسخت است و خیال ندارد کوتاه بیاید درگیر شوید. این چالش هر چند باعث می شود تا حدودی تحت فشار قرار بگیرید، می تواند برای شما درس جدیدی به همراه داشته باشد و به شما متذکر شود که برای به دست آوردن آنچه می خواهید همیشه باید یک پله بالاتر از نیروی مقاوم و بازدارنده ای که در برابرتان قرار گرفته است بروید.

♊ فال امروز متولدین خرداد

شما دارید کارهایتان را به آرامی و بر اساس اصول و قواعد قدیمی و همیشگیتان پیش می برید، اما ناگهان موجی قدرتمند شما را به خود آورده و مجبور خواهد کرد تا روش متفاوتی را در پیش بگیرید. هر چه بیشتر تلاش کنید در مقابل این موج بایستید با تنش ها و سختی های بیشتری مواجه خواهید بود.

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز نیرویی قدرتمند در برابر شما قرار گرفته و عقاید و باورهایتان را در مورد این که کارهایتان را چطور باید پیش ببرید و چطور باید زندگی کنید به چالش می کشد. شاید این چالش برای شما دشوار و دردناک باشد، اما در واقع اولین قدم برای ورود به مرحله ای جدید از زندگیتان خواهد بود. تغییرات اغلب با سختی همراه هستند، اما اگر بتوانید خودتان را با آنها تطبیق دهید زمینه ساز رشدتان خواهند بود.

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

صبح که از خواب بیدار می شوید با یک پرش از رختخوابتان بیرون می جهید و احساس می کنید که هزار تا کار روی سرتان ریخته است و هر یک شما را به سویی می کشد. امروز شاید اوضاع کمی برای شما سخت شده باشد. در این موقعیت اولین عکس العمل شما رفتن به سراغ عزیزانتان برای دریافت کمک و حمایت از جانب آنها خواهد بود.

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز احساس می کنید همچون گلادیاتوری در میدان نبرد هستید. خبر خوبی که باید به شما بدهیم این است که اگر تنها یک نفر بتواند به این وضع غلبه کند و به کل این ماجرا نگرشی صحیح و منطقی داشته باشد شما هستید. سعی کنید در مقابله با مشکلات منطقی رفتار کرده و لجبازی به خرج ندهید، در غیر این صورت خودتان را بیشتر و بیشتر به دردسر خواهید انداخت.

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

اگر فقط به جنبه ی منفی موقعیت های مختلف نگاه کنید خود را در یک چرخه ی باطل گرفتار خواهید کرد. نداشتن یک نگرش مثبت و درست باعث خواهد شد راه حلی که درست در برابر دیدگانتان قرار دارد را نبینید. ذهن شما می تواند بهترین دوست و یا بدترین دشمن شما باشد، همه چیز به خودتان بستگی دارد. امروز به نظر می رسد که شما درگیر نبرد قدرتی شده اید که نمی توانید خودان را از آن بیرون بکشید.

♏ فال روزانه متولدین آبان

در حال حاضر ذهن شما سرشار از ایده های جدید و خلاقانه ای است که شما را در مسیر رسیدن به اهدافتان قرار خواهند داد، اما متأسفانه در این راه با برخی موانع روبرو خواهید بود. آنهایی که از چیزهای جدید و متفاوت وحشت دارند سعی خواهند کرد که شما را از ادامه ی راه منصرف کرده و یا چوب لای چرختان بگذارند.

♐ فال روزانه متولدین آذر

یادتان باشد که هر چند تنش و بی نظمی همه ی اطراف شما را فرا گرفته است، شما مجبور نیستید که تحت تأثیر این شرایط قرار بگیرید و باید سعی کنید که حتی اگر در میانه ی این میدان قرار دارید هم خودتان را درگیر این نبرد نکنید. شما باید نهایت تلاشتان را بکنید که اعتماد به نفس خود را وابسته به نظرات و حرف های دیگران نکنید.

♑ فال روز متولدین دی

امروز ذهن شما بسیار فعال شده و دارید ایده های جدید و متفاوتی در سر می پرورانید، اما یک چیزی همزمان جلویتان را گرفته و نمی گذارد این ایده ها را عملی کنید. انگار صدایی در درونتان دارد شما را به دقت و احتیاط بیشتر فرا می خواند. تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا بین این ایده های انقلابی و صدایی که شما را به احتیاط فرا می خواند تعادل برقرار کنید. امروز اصلا دلتان نمی خواهد که دیگران ضعف ها و کمبودهایتان را ببینند تا مبادا نگرشی که نسبت به شما دارند تغییر کند.

♒ فال متولدین بهمن

امروز شما به شدت کنجکاو و بیقرار شده و در تلاش برای کشف چیزهای تازه هستید و توجه چندانی هم به خطراتی که سر راهتان قرار گرفته اند ندارید. البته که شما باید به خودتان آزادی بدهید، اما لازم است که در عین حال دقت و احتیاط کافی نیز داشته باشید. امروز دیگران به جای این که به شما کمک کنند دست و پایتان را هم می بندند و این موضوع ممکن است باعث شود رفتارهای عصبی از خودتان نشان بدهید.

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز به قوانین و قواعد جدیدی پی خواهید برد که باید برای رسیدن به اهداف خود از آنها تبعیت کنید. شاید تا به حال فکر می کرده اید چون به اصول اخلاقی معتقد هستید دیگر مجبور نیستید به قوانین توجه چندانی داشته باشید، اما حالا متوجه شده اید که باید کمی بیشتر به اصول و قوانین پایبند باشید. امروز این فرصت را خواهید داشت که برنامه هایتان را یک بار دیگر از نظر بگذرانید. شما باید پیش از آن که مسیرتان را ادامه دهید از درست بودن برنامه هایتان اطمینان حاصل کنید تا بعدا با هیچ مشکل یا خطری مواجه نشوید.

کد خبر : ۷۸۲۶۶
0
۰
ارسال نظر