فال حافظ امروز یکشنبه 9 بهمن ماه/ باشد که بازبینم دیدار آشنا را

فال حافظ امروز یکشنبه 9 بهمن ماه را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال حافظ امروز یکشنبه 9 بهمن ماه/ باشد که بازبینم دیدار آشنا را
کد خبر : ۱۴۴۶۵۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، فال حافظ امروز یکشنبه 9 بهمن ماه به شما توصیه می کند: برای چند روز به دنبال رضایت شخصی خود نباشید و قبل از شروع کردن هر کار جدید، به تمام روابط کاری قدیمی تان پایان دهید.

متولدین فروردین

اَلا یا اَیُّهَا السّاقی اَدِرْ کَأسَاً و ناوِلْها

که عشق آسان نمود اوّل ولی افتاد مشکل ها

به بویِ نافه ای کآخر صبا زان طُرّه بگشاید

ز تابِ جَعدِ مشکینش چه خون افتاد در دل ها

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد شما امروز در برخورد با افراد دیگر صبور و شکیبا نیستید، خصوصا اگر آنها بخواهند به جای منتظر شدن و پذیرفتن هر اتفاق، به عمق آن رفته و کنکاش کنند، بی صبری شما شدیدتر می شود. اما حالا کمتر کار کردن به منظور تحقیق کردن در مورد مشکلات احساسی چیزی نیست که کاملا بهش نیاز داشته باشید.

متولدین اردیبهشت

صلاحِ کار کجا و منِ خراب کجا

ببین تفاوتِ ره کز کجاست تا بکجا

دلم ز صومعه بگرفت و خِرقِهٔ سالوس

کجاست دیرِ مُغان و شرابِ ناب کجا

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد ممکن است شما در اوج احساساتی باشید که همزمان با هم به شما حمله آورده اند و این شما را می ترساند و از راه بدر می برد. بعضی چیزها یا بعضی افراد تمایل و اشتیاق شما را بیدار می کنند، اما الان خیلی زود است که بخواهید در برابر آنها واکنش نشان دهید.

متولدین خرداد

اگر دشنام فرمایی و گر نفرین دعا گویم

جواب تلخ می زیبد لب لعل شکرخا را

نصیحت گوش کن جانا که از جان دوست تر دارند

جوانان سعادتمند پند پیر دانا را

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد گفتن این حرف که سرتان خیلی شلوغ است شاید کتمان حقیقت باشد، اما این لزوما در مورد تمام کارهایی نیست که شما انجام می دهید.

فعالیت های جدیدی که انجام می دهید نیاز به قدرت بدنی فوق العاده ای ندارد. شما کارهای خیلی زیادی پیش رو دارید، اما این کارها شاید کارهایی نظیر جواب دادن به ایمیل ها و تلفن ها و مرتب کردن فایل هایتان باشد.

متولدین تیر

دل می رود ز دستم صاحب دلان خدا را

دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا

کشتی شکستگانیم ای باد شرطه برخیز

باشد که بازبینم دیدار آشنا را
تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید شما باید باور کنید که کنترل زندگی تان از دستتتان خارج شده است، اما می توانید به این اطمینان متکی باشد که این شرایط تغییر خواهد کرد. با وجود این شاید مجبور باشید خواسته های سختی را که در محل کار از شما می شود تحمل کنید. آرزوهای خیلی بلندپروازانه نداشته باشید.

متولدین مرداد

دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست

گفت با ما منشین کز تو سلامت برخاست

که شنیدی که در این بزم دمی خوش بنشست

که نه در آخر صحبت به ندامت برخاست
تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید ممکن است شما واقعا قادر باشید که یک تغییر ناگهانی را که امروز اتفاق می افتد پیش بینی کنید و در این زمان است که مقاومت در برابر یک تغییر غیر قابل اجتناب را رها می کنید. اگر اخیرا ترس از شکست داشته اید، بدانید که ممکن است آنها شما را از دیدن جنبه های مثبت اتفاقات روزمره و کاری بازمی دارند.

متولدین شهریور

نشان عهد و وفا نیست در تبسم گل

بنال بلبل بی دل که جای فریادست

حسد چه می بری ای سست نظم بر حافظ

قبول خاطر و لطف سخن خدادادست
تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد شما امروز به مشکل مهم و تامل برانگیزی برمی خورید که مجبور می شوید فعلا آرزوهای خود را در مقابل نیازتان به امنیت کنار بگذارید. و اگر شما اتفاقاتی که در زندگی تان می افتد را بیش از اندازه شخصی کنید، مشکلتان پیچیده تر می شود. اگر احساس می کنید که برای آزادی و استقلال خود برنامه ریزی کرده اید، ممکن است به طور ناخودآگاه عکس العملی نشان دهید که موقعیت تان را در محل کار به خطر اندازد.

متولدین مهر

منم که گوشه میخانه خانقاه من است

دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک

نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که سعی کنید مثبت نگر باشید. خیلی عجول نباشید و در تعریف کردن از دیگران هم سراسیمه تصمیم نگیرید و پیش از اینکه حرفی بزنید، خوب در مورد آن فکر کنید. امروز دوست دارید دیگران بیش از همیشه به شما توجه کنند و دوستتان داشته باشد.

متولدین آبان

اگر چه عرض هنر پیش یار بی ادبی ست

زبان خموش ولیکن دهان پر از عربی ست

پری نهفته رخ و دیو در کرشمه حسن

بسوخت دیده ز حیرت که این چه بوالعجبی ست
تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد بهتر است امروز را به خود احتصاص دهید. در مورد نیازها و خواسته های خود فکر کنید و در میان افکارتان کنکاش کنید. هر چه ارزشمند است را بیرون بکشید و آنها را یادداشت کنید تا بتوانید روزی از آنها استفاده کنید. شما این فرصت را دارید تا به خوبی از خود مراقبت کنید. شما روز بسیار خوبی در پیش دارید.

متولدین آذر

فرصت شمر طریقه رندی که این نشان

چون راه گنج بر همه کس آشکاره نیست

نگرفت در تو گریه حافظ به هیچ رو

حیران آن دلم که کم از سنگ خاره نیست
تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید یک روز خوب در پیش دارید اما به شرطی که خودتان اداره امور را به دست بگیرید. ممکن است در روند کارهای خود با مخالفت دیگران روبه رو شوید اما ترسی به دل راه ندهید. اگر تصور می کنید تصمیمات شما درست و منطقی هستند، آنها را اجرایی کنید. جسور و با شهامت به سوی جلو پیش بروید.

متولدین دی

نه من از پرده تقوا به درافتادم و بس

پدرم نیز بهشت ابد از دست بهشت

حافظا روز اجل گر به کف آری جامی

یک سر از کوی خرابات برندت به بهشت
تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید امروز در احساسات خود تغییر بزرگی را تجربه خواهید کرد. از آن برای نشان دادن توانایی های خود بهره بگیرید. بدون هیچ نگرانی در مورد ایده هایتان حرف بزنید. شادی و لبخند را فراموش نکنید. مثبت نگر باشید تا به لطف آن بتوانید شادی بسیاری را در روحیه و زندگی خود احساس کنید.

متولدین بهمن

درد ما را نیست درمان الغیاث

هجر ما را نیست پایان الغیاث

دین و دل بردند و قصد جان کنند

الغیاث از جور خوبان الغیاث
تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که روحیه ناراحت یا غمگین خود را کنار بگذارید. در صورت امکان بیرون بروید و از انرژی های خوب فضا بهره بگیرید. شما می توانید به خوبی ایده های خود را به زبان بیاورید. سعی کنید همه چیز را بسیار ساده بگیرید تا شادباشید.

متولدین اسفند

پیرانه سرم عشق جوانی به سر افتاد

وان راز که در دل بنهفتم به درافتاد

از راه نظر مرغ دلم گشت هواگیر

ای دیده نگه کن که به دام که درافتاد
تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید یک روز بسیار خوب در انتظار شما است. با پویایی و انرژی زیادی که در فضا جاری است می توانید کارهای خود را به خوبی پیش ببرید. با روحیه ماجراجویانهکه دارید می توانید تغییرات اساسی در زندگی خود ایجاد کنید. در مورد رابطه احساسی، می توانید با فرد مورد علاقه خود بدون هیچ استرس و بحثی حرف بزنید و برای آینده خود برنامه ریزی کنید.

کد خبر : ۱۴۴۶۵۶
0
۰
ارسال نظر