فال حافظ امروز جمعه 13 آبان/سلامی چو بوی خوش آشنایی!

فال حافظ امروز جمعه 13 ابان را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال حافظ امروز جمعه 13 آبان/سلامی چو بوی خوش آشنایی!
کد خبر : ۱۲۱۰۴۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ؛ فال حافظ امروز جمعه 13 ابان به شما توصیه می کند:به استعدادها و توانایی های خود اعتماد داشته و برای رسیدن به مقصود از آن ها استفاده کنید.

فـال حـافـظ امروز 13 آبان متولدین فروردین

غزل شماره 492 دیوان حافظ : سلامی چو بوی خوش آشنایی

تعبیر غزل شماره 492 حافظ در فال شما :

به استعدادها و توانایی های خود اعتماد داشته و برای رسیدن به مقصود از آن ها استفاده کنید. از معاشرت با دوستان و افراد نااهل و نادان برحذر باشید که ممکن است به شما ضربه بزنند.

امیدتان به خداوند باشد و به او توکل داشته باشید و با تمام تلاش خود برای رسیدن به هدف جلو بروید. وهم و خیال را کنار گذاشته و واقع بین باشید و اهداف خود را با حقیقت زندگی هماهنگ کنید.

فـال حـافـظ امروز 13 آبان متولدین اردیبهشت

غزل شماره 33 دیوان حافظ : خلوت گزیده را به تماشا چه حاجت است

تعبیر غزل شماره 33 حافظ در فال شما :

مدتی است احساس تنهایی کرده و گمان می کنید کسی از غم و اندوه شما خبر ندارد. خدا را در همه حال نظر داشته باشید که او یار و یاور بندگانش است و به احوال شما آگاه است.

چشم به یاری افراد مغرور و متکبر نداشته باشید. اگر کارتان را به خداوند بسپارید و به او اعتماد کنید به مقصود خود، هر چند دست نیافتنی و دور از دست به نظر برسد، خواهید رسید.

برای به ثمر رسیدن تلاش تان، به خدا توکل کرده و به توانمندی های خود تکیه کنید. دست رد به سینه نیازمندان نزنید و از خودخواهی و کبر دوری کنید.

فـال حـافـظ امروز 13 آبان متولدین خرداد

غزل شماره 154 دیوان حافظ : راهی بزن که آهی بر ساز آن توان زد

تعبیر غزل شماره 154 حافظ در فال شما :

گاهی دچار کبر و غرور می شوید که باید از آن برحذر باشید. توانایی و استعدادهای زیادی دارید که با تکیه بر آن ها می توانید به اهداف خود جامه عمل بپوشانید. اراده و تلاش دو رمز موفقیت در هرکاری می باشد.

زمان شروع کارهای مهمی فرا رسیده که لازم است شک و تردید را کنار گذاشته و با هوشیاری و درایت و سرعت وارد میدان شوید. سختی ها به زودی برطرف می شود. به زودی به مراد دل خود خواهید رسید. نذر را ادا کنید.

فـال حـافـظ امروز 13 آبان متولدین تیر

غزل شماره 106 دیوان حافظ : تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد

تعبیر غزل شماره 106 حافظ در فال شما :

سلامتی از بزرگ ترین نعمت های خداوند است که تا وقتی از آن محروم نشده ایم قدرش را نمی دانیم. خدا را به خاطر نعمت های فراوان و سلامتی شکرگزار باشید.

ظاهر جدی و خشنی دارید اما برخلاف ظاهر عبوس، باطن لطیف و مهربانید ارید که از عشق و محبت لبریز است. خدا را شکر که از چشم زخم حسودان در امان بوده و رقیبی برای شما نیست.

کاری که فکر می کنید درست است انجام دهید و از طعنه دشمنان رنجیده خاطر نشوید. به زودی به مراد دل خود خواهید رسید.

فـال حـافـظ امروز 13 آبان متولدین مرداد

غزل شماره 111 دیوان حافظ : عکس روی تو چو در آینه جام افتاد

تعبیر غزل شماره 111 حافظ در فال شما :

ظاهربینی عاقبت خوبی برایتان ندارد. مراقب باشید که مورد سواستفاده دیگران قرار نگیرید. شکست و اوضاع نابسامان نتیجه غرور و عجول بودن شماست، در کارها با افراد باتجربه و دانا مشورت کنید تا نتیجه خوبی بگیرید.

بسیار مهربان هستید و از محبت به دیگران دریغ نمی کنید، این خوب است اما ساده لوح نباشید و بدانید هرکسی ارزش دلسوزی را ندارد. با آینده نگری و هوشیاری و امید به خداوند متعال می توانید از مشکلات و سختی ها عبور کرده و شکست را به پیروزی تبدیل کنید.

فـال حـافـظ امروز 13 آبان متولدین شهریور

غزل شماره 269 دیوان حافظ : دلا رفیق سفر بخت نیکخواهت بس

تعبیر غزل شماره 269 حافظ در فال شما :

بلندپروازی تا حدی خوب است اما وقتی از حد بگذرد عاقبت خوشی نداشته و رنج و درد به همراه دارد. قناعت پیشه کنید و قدر آن چه دارید بدانید. برای رسیدن به آرامش زیاده خواهی و حرص زدن برای زیاد و کم دنیا و چشم و هم چشمی را رها کنید.

به خداوند توکل داشته باشید، به خاطر مال بیشتر بندگی خلق خدا را نکنید، از شر وسوسه های شیطان و هوا و هوس به خداوند پناه ببرید. انشالله به زودی مراد دل حاصل خواهد شد.

فـال حـافـظ امروز 13 آبان متولدین مهر

غزل شماره 39 دیوان حافظ : باغ مرا چه حاجت سرو و صنوبر است

تعبیر غزل شماره 39 حافظ در فال شما :

گول ظاهر دیگران را نخورید و با وعده های آن ها خام نشوید. خداوند را به یاد داشته باشید و در گفتارتان از نام خدا غافل نشوید تا به اوج و مقام بالا دست پیدا کنید.

به دنبال کسب روزی حلال باشید هرچند کم و ناچیز به نظر برسد. برای رسیدن به مراد دل و مقصود باید با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده و تمام همت خود را به کار بگیرید.

قناعت پیشه کنید تا زندگی به کامتان شیرین شود.

فـال حـافـظ امروز 13 آبان متولدین آبان

غزل شماره 280 دیوان حافظ : چو برشکست صبا زلف عنبرافشانش

تعبیر غزل شماره 280 حافظ در فال شما :

به دنیال کسی هستید که بتوانید به او اعتماد کرده و سفره دل را برایش باز کنید. مدتی است گوشه گیری اختیار کرده اید اما با خجالت و عزلت نشینی گره کار باز نخواهد شد. از افسردگی و انزوا خارج شوید و بهانه جویی نکنید تا دل تان جوان شود.

به زودی با تلاش و کوشش به اهداف خود نائل می شوید و نشانه های آن را از هم اکنون مشاهده می کنید. به خداوند توکل کنید که درهای خوشبختی به روی شما باز می شود. نگران مسافر نباشید. انشالله بیمار شفا پیدا می کند.

فـال حـافـظ امروز 13 آبان متولدین آذر

غزل شماره 399 دیوان حافظ : کرشمه ای کن و بازار ساحری بشکن

تعبیر غزل شماره 399 حافظ در فال شما :

از فریبکاری و توطئه چینی علیه دیگران برحذر باشید و با صداقت و خلوص نیت تلاش کنید تا به اهداف و خواسته دل دست پیدا کنید.

برای رسیدن به مراد دل لازم است فرصت ها را غنیمت شمرده و لحظات عمر را به بطالت و بیهودگی تلف نکنید. با ایمان و اراده آهنین جلو بروید که پیروزی با شماست.

فال حافظ امروز 13 آبان متولدین دی

غزل شماره 75 دیوان حافظ : خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست

تعبیر غزل شماره 75 حافظ در فال شما :

شکست در برهه ای از زمان به معنای تمام شدن زندگی نیست! ناامیدی را کنار گذاشته و با عزمی راسخ بار دیگر شروع کنید.

همواره شکرگزاری خداوند را به جای آورید که هیچ مشکل و شکستی بی حکمت نیست و هر رخداد به ظاهر خوب یا بد به صلاح شما می باشد.

به زودی خبری خوش دریافت می کنید که از شنیدنش خوشحال خواهید شد.

فـال حـافـظ امروز 13 آبان متولدین بهمن

غزل شماره 165 دیوان حافظ : مرا مهر سیه چشمان ز سر بیرون نخواهد شد

تعبیر غزل شماره 165 حافظ در فال شما :

صبوری پیشه کنید تا کارها در زمان مناسب درست شوند. در تب عشقی جانگداز می سوزید، هرچه سعی می کنید نمی توانید بی خیال معشوق بشوید. مژده باد بر شما که به زودی بخت و اقبال به شما روی خواهد آورد و به مراد دل خود می رسید.

از رقیبان برحذر باشید و امور را با تکیه بر عقل و منطق انجام دهید. با ایمان به خداوند همه درد و اندوه را تحمل می کنید و روزهای خوش فرا می رسد.

دست از گله و شکایت و زاری بردارید، با توکل به خداوند و تلاش مضاعف جلو بروید. نماز صبح را فراموش نکنید.

فـال حـافـظ امروز 13 آبان متولدین اسفند

غزل شماره 72 دیوان حافظ : راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست

تعبیر غزل شماره 72 حافظ در فال شما :

راهی سخت و ناهموار در پیش دارید، رقیبان منتظرند تا در اولین فرصت ممکن به شما ضربه بزنند، برای موفقیت لازم است تلاش خود را بیشتر کرده و با اراده و عزم فولادین گام بردارید.

برای انجام کاری به شدت عجله می کنید، اما باید صبر داشته باشید که عجله هیچ سودی برای شما نخواهد داشت.

از حرف های نیش دار و زخم زبان اطرافیان دلگیر نشوید بلکه به کاری که می کنید و راهی که می روید تمرکز کنید تا به سر منزل مقصود برسید. عشق، ایمان و مهربانی راه شما را کوتاه تر و وصال یار را نزدیک تر می کند.

کد خبر : ۱۲۱۰۴۰
0
۰
ارسال نظر