عکس/ یادداشت جنجالی مازیار لرستانی برای افرادی که او را قضاوت کردند!

مازیار لرستانی بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون به تازگی یادداشتی جنجالی و طعنه آمیز خطاب به قضاوت کنندگان اش منتشر کرده است.

عکس/ یادداشت جنجالی مازیار لرستانی برای افرادی که او را قضاوت کردند!
کد خبر : ۱۵۷۹۳۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- سال گذشته بود که برخی رسانه ها مدعی تغییر جنسیت شهره لرستانی شدند. اما او به این ادعاهای جنجالی پاسخی نداد.

سر آخر در تیر ماه سال جاری یک فایل صوتی منتشر کرد که در آن تایید می کرد تغییر جنسیت اش را آغاز کرده و نام اش را به مازیار لرستانی تغییر داده است.

از آن زمان تاکنون مازیار لرستانی با شایعه ها و ادعاهای عجیب و غریبی روبرو بوده است و هر بار مجبور بوده، تک تک این ادعاها را تکذیب کند.

او اکنون یادداشتی خطاب به قضاوت کنندگان اش منتشر کرده و نوشته است: برای آن ها ندانسته قضاوتم کردند.

«هر آنکس که تو را می آزارد، روحیست که از درون خود جدا افتاده نگذار آشفتگی اش تو را از درون سرشار از صلحت دور کند برای او طلب عشق کن و همواره مهربان باش.

زیرا که همگی ما در پلکان آگاهی همواره قدمی جلوتر از پله ی قبل و قدمی عقب تر از پله ی پیش روی خویشیم و شفقت این فاصله را پر میکند…»

توصیه مازیار لرستانی به قضاوت کنندگان اش

بخوانید: عکس/ حجم واقعی ریش‌های شهره لرستانی همه را شوکه کرد! پ

زندگی و بیوگرافی مازیار لرستانی

مازیار لرستانی متولد سال ۱۳۴۵ در تهران است. او که سابقه ایفای نقش، با منش مردانه را نیز در کارنامه خود داشته، ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۱ در فضای مجازی‌اش از تطبیق جنسیت‌اش خبر داد.

لرستانی که فارغ ال حصیل کارگردانی تئاتر است، علاوه بر سریال‌های چون «آپارتمان»، «آوای فاخته»، «باخانمان»، «حکایت‌های کمال»، «کلاه پهلوی»، «امام علی»، «مختارنامه»، «خوشنام»؛ در فیلم‌های سینمایی «نیاز»، «آذرخش»، «ماموریت آقای شادی»، «پناهنده»، «لیلی با من است»، «هزارپا»، «اخراجی‌ها»، «زیردرخت هلو» و. . ایفای نقش کرده است.

تئاتر تلویزیونی «در پوست شیر»، «عمه ماه منیر» از جمله کارهای تلویزیونی‌اش در مقام کارگردان است.

لرستانی، کارگردانی تئاترهای چون «خسیس دهکده روگافورد»، «گالری»، «پرده‌برداری»، «عقاب»، «داش آکل»، «آنتیگون»، «متوری»، «بنگاه تئاترال»، «تلخ بازی قمر در عقرب»، «زندگی دوگانه» و «پیک‌نیک در میدان جنگ» را بر عهده داشته‌است و نمایش «سلطان مار» نوشته‌ی بهرام بیضایی را نیز روی صحنه برده است.

مجموعه تلویزیونی «هتل» به کارگردانی مرضیه برومند و فیلم سینمایی «مأموریت آقای شادی» و چندین تله‌فیلم دیگر از جمله آثاری است که او به عنوان نویسنده در آنان حضور داشته‌است.

کد خبر : ۱۵۷۹۳۸
0
۰
ارسال نظر