عکس/ گوشواره عجیب کریس رونالدو با طرح نخل عربستان!

کریس رونالدو که به همراه همسرش هرروز یک حاشیه جدید درست می کند بازهم مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

عکس/ گوشواره عجیب کریس رونالدو با طرح نخل عربستان!
کد خبر : ۱۴۶۴۶۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خبر فوری، کریستیانو رونالدو که معمولا از زیورآلات استفاده می‌کند این بار گوشواره خود را با طرح نخل که یکی از نماد‌های عربستان می‌باشد، انتخاب کرده است.

گوشواره عجیب کریس رونالدو با طرح نخل عربستان!

جدیدترین درگیری فوتبالی کریس

در آخرین بازی کریس در عربستان عمار الدحیم مدافع میزبان در برخورد با رونالدو روی زمین افتاد و درحالی که سرش را بین هر دو دست گرفته بود، از درد به خود می‌پیچید.

حرکتی که مشخصا برای اتلاف وقت بازی از سوی بازیکن عربستانی صورت گرفت چرا که برخورد جدی‌ای میان او و کریستیانو رخ نداده بود.

البته این مسئله با واکنش رونالدو همراه شد. فوق ستاره پرتغالی که از حرکات مدافع حریف متعجب شده بود، پس از اینکه بالای سر مدافع الفتح حاضر شد، بابت این تمارض و اتلاف وقت به او معترض شد و تلاش می‌کرد تا با گرفتن دستان عمار الدحیم، او را از روی زمین بلند کند.

مسئله‌ای که با واکنش این بازیکن نیز همراه شد.

در شرایطی که رونالدو و الدحیم تا مرز درگیری پیش رفته بودند، پتروس بازیکن برزیلی الفتح وارد معرکه شد و دو بازیکن را از هم جدا کرد.

بازیکنان الفتح نیز با اعتراض به رونالدو، حرکت او را غیر ورزشی می‌دانستند و اعتقاد داشتند هم تیمی آن‌ها دچار آسیب دیدگی شده و کریستیانو نباید تلاش می‌کرد تا او را به زور از روی زمین بلند کند.

در نهایت نیز داور مسابقه وارد عمل شد و با یک کارت زرد، فوق ستاره پرتغالی را جریمه کرد.

کد خبر : ۱۴۶۴۶۵
0
۰
ارسال نظر