عکس/ چهره تکیده و رنجور رضا رویگری پس از بیماری

رضا رویگری بازیگر پیشکسوت و توانای سینما و تلویزیون چند سالی است که بیماری دست و پجه نرم می‌کند.

عکس/ چهره تکیده و رنجور رضا رویگری پس از بیماری
کد خبر : ۴۲۷۱۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در عکس جدیدی که از او منتشر شده، وی ضعیف و تکیده دیده می‌شود. امیدواریم این هنرمند ارزنده به زودی سلامت خود را باز بیاید و در آثار ارزشمند دیگری بازی کند.

رضا رویگری چهره تکیده و رنجور دارد.

گله از شایعات

رضا رویگری چند سال پیش از حال خود و روند درمانش گفت.

احوال این روزهایتان چطور است؟

باز گفته‌اند رویگری فوت کرده که تماس گرفته‌اید؟! کجاست آن موقع که رضا رویگری «مختارنامه» را بازی می‌کرد؟! مشکل دارم و با عصا آهسته‌آهسته راه می‌روم، به لحاظ حرکتی دست و پای چپم مشکل دارد و باید به فیزیوتراپی بروم.

در مقطعی مدیر برنامه‌ای داشتید که کارهایتان را هماهنگ و صفحه فضای مجازی‌تان را به‌روز می‌کرد. الان مدتی است صفحه‌تان به روز نشده.

پول‌هایم را خورد و رفت. ۳۳ سکه مرا خورد! سکه‌هایی که در مراسم مختلف به من می‌دادند، دست او بود و گفت آن سکه‌ها را برایم شمش می‌کند که همه را خورد! کلی هم پول از من گرفت.

از مدیر برنامه‌تان مدرکی نداشتید که شکایت کنید؟

یارو چک دارد، نمی‌تواند وصول کند. من که تنها از او یک نامه دارم. هر کس دور و بر من آمد، خورد و رفت. من که سکته کردم و بیمار شدم و حال خوشی نداشتم، زندگی‌ام را از دست دادم. خانه، زمین و ماشینم را از دست دادم و الان چیزی ندارم و مستاجرم. اصلاً حال خوبی ندارم. بیماری جای خودش، افسردگی هم اضافه شده است.

در مدت بیماری‌تان برای درمان بیمه داشتید؟

داشتم ولی سال گذشته یادشان رفت مرا بیمه کنند و امسال تمام مخارجم را خودم پرداخت کردم. الان بیمه‌شدن فایده‌ای ندارد. آن موقع که باید پرداخت می‌کردند، نکردند. الان سرود «ایران ایران» را هر کس بخواهد بخواند چند میلیارد باید به او بدهند. همان نقش کیان ایرانی «مختارنامه» و کارهای درخشان دیگری که انجام دادم، مگر کم بود؟ اما انگار نه انگار که رضا رویگری وجود و نیاز به کمک دارد.

الان منبع درآمدتان چیست؟

گاهی اگر نقش‌های کوچک یا مراسمی باشد مبلغی می‌دهند و بازنشستگی ندارم.

این روزها با توجه به شرایطتان حاضر به پذیرش چه نقش‌هایی هستید؟ شرایط خاصی برای بازی دارید یا هر نقشی که پیشنهاد داده شود می‌پذیرید؟

الان وضعیت جسمی مرا می‌بینند و خیلی‌ها نقش نمی‌دهند. دوستانی در سینما داریم که در دفاتر فیلم‌سازی نشسته‌اند و می‌گویند که رویگری مریض است و نمی‌تواند بازی کند.

کد خبر : ۴۲۷۱۴
0
۰
ارسال نظر