عکس/ وقتی که متین ستوده سیگار می‌کشد

عکسی از متین ستوده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون منتشر شده که او را در حال سیگار کشیدن نشان می‌دهد.

عکس/ وقتی که متین ستوده سیگار می‌کشد
کد خبر : ۴۴۲۹۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، این عکس از متین ستوده در حال سیگار کشیدن مربوط به تئاتر فصل شکار بادبادک‌ها است که او تنها بازیگر آن بود.

متین ستوده سیگار می‌کشد.

تئاتر تک پرسوناژی

خانم ستوده به عنوان نخستین تجربه در زمینه بازیگری تئاتر، نمایشی تک پرسوناژ را انتخاب کردید که نوشته جلال تهرانی است. چه شد که برای نخستین تجربه تئاتر خودتان «فصل شکار بادبادک ها» را انتخاب کردید که سال ۹۴ با کارگردانی خود جلال تهرانی و بازی بهنوش طباطبایی روی صحنه رفته بود؟

این مونولوگ به قدری جادویی و جذاب است که هر بازیگری را به خود جذب می‌کند. حتی اگر این نمایش ده‌ها بار اجرا شود، هر بازیگر خانمی دوست دارد خود را با این نمایش محک بزند تا بداند چه میزان می‌تواند از پس از مونولوگ بربیاید و در واقع با آن، زندگی کند.

مدت‌ها بود دغدغه حضور در تئاتر را داشتم و تصمیم داشتم به این هنر ورود کنم اما همواره تمایل داشتم پر قدرت در این حوزه ظاهر شوم. حضور در نمایش «فصل شکار بادبادک ها» برای من دو حالت بیشتر نداشت؛ یا اتفاق بدی برای من رخ می‌داد و یا اتفاقی خوب که در تصور من بود، برای من می‌افتاد.

البته هنوز نمی‌دانم کدام اتفاق رقم خورده است اما این را می‌دانم که بسیار برای این نقش زحمت کشیده‌ام و تلاش و تمرین کرده ام. واقعا لحظه به لحظه با این نقش زندگی کرده ام. با وجود این که دوره اجرایی نمایش آغاز شده است، زمانی که شب‌ها می‌خوابم، صبح‌ها که از خواب بیدار می‌شوم و یا حتی در خوابم با این دیالوگ‌ها و شخصیت‌ها و کاراکترهایی که در این متن وجود دارند، زندگی می‌کنم.

اواسط تمرین‌ها کمی ترسیدم و با خودم گفتم‌ای کاش کاری سبک‌تر و متنی راحت‌تر را برای ورودم به عرصه تئاتر انتخاب می‌کردم اما وقتی این حس آنی، گذشت، به این نتیجه رسیدم که باید راهی که پیش گرفته‌ام را ادامه دهم و تا پایان راه، پیش بروم.

خوشبختانه تاکنون با مشکل عجیب و غریبی مواجه نشده ام. البته در انتظار نظرهای مخاطبان و تماشاگران هستم و امیدوارم توانسته باشم حق مطلب این متن را ادا کنم و تماشاگر با دست پر از سالن بیرون برود.

کد خبر : ۴۴۲۹۹
0
۰
ارسال نظر