عکس/ وقتی مجری اخراج شده تلویزیون برای قد بلندش نوشابه باز می کند!

مجتبی پوربخش مجری باسابقه و‌ برکنار شده صدا و سیما با انتشار تصویری در اینستاگرام اش از تیپ و ژست جدیدش در سال ۱۴۰۲ رونمایی کرده است.

عکس/ وقتی مجری اخراج شده تلویزیون برای قد بلندش نوشابه باز می کند!
کد خبر : ۱۶۲۱۲۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- مجتبی پوربخش مجری و گزارشگر سابق شبکه ورزش پس از ماجرای اخراج اش از تلویزیون بیش از پیش در فضای مجازی حضور پیدا می کند.

البته فعالیت های اخیر این مجری ممنوع التصویر جنجال هایی را هم به همراه داشته است. چرا که او در هفته های گذشته با انتشار مطالب تند و تلخی از هزینه های گزاف داروهای شیمی درمانی اش و همچنین کمبود اغلب آنها گلایه کرده بود.

 وقتی مجری اخراج شده تلویزیون برای قد بلندش نوشابه باز می کند! در همین خصوص حالا مجری سابق تلویزیون تصویر جالبی را در اینستاگرام اش منتشر کرده که بعد از مدت ها با لبخندی همراه بوده است.

مجتبی پوربخش در این استوری متفاوت از تیپ و‌ ژست جدیدش در سال ۱۴۰۲ رونمایی کرده است. همچنین او در اقدامی عجیب از اینکه قد بلند او مانع از جا شدن در کادر عکس شده، از عکاس اش دلجویی کرده است.

بخوانید: عکس/ حمله آتشین علیرضا نیکبخت به مدیران استقلال

حمله آتشین مجری اخراجی تلویزیون به مژده لواسانی

به گزارش وقت صبح، ویژه برنامه های تحویل سال ۱۴۰۲ شبکه های صدا و سیما واکنش های متفاوتی را در پی داشته است.

اما یکی از جنجالی ترین این واکنش ها از سوی مجتبی پوربخش مجری سابق شبکه ورزش به مژده لواسانی مجری برنامه سال تحویل شبکه ۵ صدا و سیما بوده است.

چرا که مجتبی پوربخش با انتشار یک استوری در اینستاگرام اش به حضور ایرج ملکی طنزپرداز مجازی در ویژه برنامه عید اعتراض کرده و مدعی شده بود این آنتن روزی حرمت داشت.

اما نکته عجیب این ماجرا آنجا بود که ساعاتی پس از پایان این برنامه ها، مجری اخراجی تلویزیون با انتشار یک استوری از مژده لواسانی خطاب به خودش، یادداشت کنایه آمیز تندی را منتشر کرد.

مجری ممنوع التصویر صدا و سیما در این مطلب اعتراضی نوشت: خانم وقتی قبول کردی برنامه شب عید اجرا کنی و پولشو بگیری دیگه ادای حال بد هارو در نیار لطفا.

کد خبر : ۱۶۲۱۲۵
0
۰
ارسال نظر