عکس/ واکنش نیوشا ضیغمی به قتل بابک خرمدین توسط پدرش

نیوشا ضیغمی در استوری تلخ و احساسی به قتل بابک خرمدین کارگردان سینما توسط پدر و مادرش واکنش نشان داد.

عکس/ واکنش نیوشا ضیغمی به قتل بابک خرمدین توسط پدرش
کد خبر : ۲۲۰۷۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - نیوشا ضیغمی به قتل فجیع یک کارگردان واکنش نشان داد و نوشت: این خبر را واقعا نمی تونم باور کنم. تسلیت به ما و تمام انسان ها برای چنین توحشی.»

استوری نویشا ضیغمی برای بابک خرمدین کارگردان مقتول.

گفتنی است صبح امروز سرپرست دادسرای جنایی تهران از قتل بابک خرمدین کارگردان سینما خبر داد.

قاضی محمد شهریاری با اعلام این خبر اظهار کرد: جسد این شخص روز گذشته در اکباتان پیدا شده و در تحقیقات به عمل آمده پدر و مادر این کارگردان دستگیر شدند و به قتل اعتراف کردند.

وی افزود: طبق اقرار، پدر این کارگردان با او اختلاف داشته و ابتدا او را بیهوش و بعد جسد را با چاقو تکه تکه کرده است. سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

بابک خرمدین کیست؟

خرمدین سال ۱۳۵۳ در تهران متولد شد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد سینما از دانشکده هنر‌های زیبا دانشگاه تهران و فارغ التحصیل ۱۳۸۸ است.

این کارگردان سال ۱۳۷۹ در دوره فیلم سازی یک ساله انجمن سینمای جوانان دفتر تهران شرکت کرد. در سال ۸۹ به‌عنوان دانشجو راهی لندن می‌شود و در آن‌جا با مساله مهاجرت و غربت درگیری پیدا می‌کند.

وی فیلم «سوگنامه‌ای برای یاشار» را تا حد زیادی با الهام گرفتن از آن دوره زندگی خود ساخته است؛ این فیلم روایت زندگی روزمره یاشار مهاجر ایرانی ترک تبار در لندن است که با ویزای دانشجویی وارد لندن شده است.

همزمان با اتمام کالج، دچار مشکل مالی و دلتنگی برای خانواده‌اش و ایران می‌شود و بین ماندن و برگشتن مردد است. فیلم «سوگنامه‌ای برای یاشار» یک اثر مستند داستانی به شمار می‌رود که در گروه هنر و تجربه اکران شد.

آثار :

  • "بور بیجاده رنگ" ۱۳۸۶ (۲۲ دقیقه)
  • "سه شنبه: مامان" ۱۳۸۸ (۹ دقیقه)
  • فیلم نیمه بلند داستانی "روزن (کورسو) " ۱۳۸۹ (۴۲ دقیقه) با حمایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی
  • فیلم بلند داستانی "سوگنامه‌ای برای یاشار" ۱۳۹۲ ساخته شده در لندن (۷۲ دقیقه)
  • ساخت سه فیلم کوتاه داستانی به نام‌های "برش" ۱۳۸۳ به مدت (۱۲ دقیقه
کد خبر : ۲۲۰۷۶
0
۰
ارسال نظر