عکس/ واکنش معنادار مهدی قائدی به ماجرای دعوت نشدن اش به تیم ملی

مهدی قائدی بازیکن تیم استقلال با منتشر کردن تصویر جالبی در صفحه شخصی اش به عدم دعوت اش به تیم ملی واکنش معناداری نشان داده است.

عکس/ واکنش معنادار مهدی قائدی به ماجرای دعوت نشدن اش به تیم ملی
کد خبر : ۱۵۸۱۷۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- در چند روز گذشته اعلام اسامی بازیکنان به تیم ملی فوتبال توسط سرمربی جدید واکنش های متفاوتی را در بین کارشناسان فوتبال و کاربران در پی داشته است.

اما یکی از نکات عجیب این لیست که باعث تعجب اغلب اهالی فوتبال شده است، عدم دعوت مهدی قائدی به تیم ملی بوده است.

چرا که مهاجم جنوبی تیم استقلال با عملکرد درخشان اش در هفته های گذشته، یکی از ستاره های ثابت و گلزن آبی پوشان بوده است.

واکنش معنادار مهدی قائدی به ماجرای دعوت نشدن اش به تیم ملی هرچند امیر قلعه نویی در ساعات گذشته طی مصاحبه ای اعلام کرده که نوع بازی قائدی به افکار تاکتیکی او نزدیک نبوده است.

در همین راستا حالا ستاره تکنیکی استقلال بالاخره سکوت اش را شکست و استوری متفاوت و معناداری را در اینستاگرام اش منتشر کرده است.

هرچند مهدی قائدی با نمایش تصویر زیبایی از غروب آفتاب در زادگاه اش بوشهر بی تفاوتی و اهمیت نداشتن موضوع عدم دعوت اش را به رخ دنبال کنندگان اش کشیده است.

بخوانید: عکس/ شوخی عجیب و غریب مهدی قائدی این بار با همسرش!

قلعه‌نویی دلیل دعوت نکردن قایدی را رسماً اعلام کرد

به گزارش خبرورزشی، امیر قلعه‌نویی سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه اولین تمرین تیم ملی بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نکات ویژه‌ای را درخصوص عدم دعوت یکی از ستاره‌های استقلال مطرح کرد.

سرمربی تیم‌ملی فوتبال در واکنش به حواشی‌ دعوت‌نشدن مهدی قایدی به تیم ملی اینگونه توضیح داد: آقای قایدی در شش، هفت بازی آخر عملکرد خوبی داشت. در اردوهای بعدی اگر تلاش بیشتری کند، دعوت می‌شود.

من گفتم که خیلی از بازیکنان شایستگی حضور در تیم‌ ملی را داشتند اما این لیست با افکار تاکتیکی ما نزدیک‌تر است. شاید در اردوی بعدی تغییراتی ایجاد شود و بازیکنان دیگری دعوت شوند. به هر حال کسان دیگری بودند که به تیم‌ملی دعوت شوند. شما ۴۰۰ فوتبالیست در داخل و خارج از کشور در اختیار دارید که باید ۲۰ نفر از آنها را دعوت کنید که بر اساس اولویت‌های تاکتیکی است.

کد خبر : ۱۵۸۱۷۰
0
۰
ارسال نظر