عکس/ واکنش شوکه کننده جواد نکونام به آزادی وریا غفوری

جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در اینستاگرام اش واکنشی عجیب و شوکه کننده به ماجرای آزادی وریا غفوری نشان داده است.

عکس/ واکنش شوکه کننده جواد نکونام به آزادی وریا غفوری
کد خبر : ۱۲۷۱۰۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- روزهای گذشته بود که رسانه های کشور به نقل از صفحه توییتری منتسب به جواد نکونام اعلام کردند که در صورت عدم آزادی وریا غفوری او از سرمربیگری تیم فولاد خوزستان کناره گیری خواهد کرد.

اما حالا و پس از آزادی وریا غفوری، او گفته است که اصلا صفحه ای در توییتر ندارد. جواد نکونام بازیکن سابق تیم ملی در این باره نوشته است:

حالا که تلاش ها برای آزاد وریای عزیز نتیجه داده و او به زودی به تمرین تیم برمی گردد، لازم است بگویم من اکانتی در توییتر ندارم و حرف هایم را همینجا می زنم.

او در این توییتر به شکل تلویحی تایید کرده است که برای آزادی بازیکن خود تلاش کرده است.

واکنش شوکه کننده جواد کاظمیان به آزادی وریا غفوری

بخوانید: عکس/ جنجالی که جواد نکونام به خاطر علی دایی به راه انداخت

وریا غفوری: برای تیم ملی مقابل آمریکا آرزوی موفقیت دارم

کاپیتان سابق استقلال پس از پایان دوران بازداشت خود به بازی ایران با آمریکا واکنش نشان داد.

بعد از انتشار اخبار ضد و نقیض درباره وریا غفوری، سرانجام بازیکن باتجربه فولاد خوزستان صبح امروز با دستور دادستان کل کشور با قرار وثیقه آزاد شد.

وریا بعد از پایان دوران بازداشت خود بیان کرد:‌ «از همه عزیزانی که طی روزهای گذشته پیگیر وضعیت من بودند، تشکر می‌کنم. خانواده‌ام، دوستانم و نزدیکانم به من گفتند که چه افرادی تماس گرفتند تا اقدامات عملی انجام شود. از آنها ممنونم و برایشان آرزوی سلامتی دارم.»

کاپیتان سابق استقلال گفت: «از بازیکنان تیم ملی هم ممنونم که پیگیر شرایط من بودند. برای تیم ملی فوتبال در بازی امشب مقابل آمریکا آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم بازیکنان تیم ملی بتوانند بهترین بازی خود را انجام بدهند و سربلند از زمین خارج شوند.»

کد خبر : ۱۲۷۱۰۰
0
۰
ارسال نظر