عکس/ واکنش جنجالی هادی چوپان به منتقدان رفتارهای اخیرش

هادی چوپان قهرمان پرورش اندام جهان با انتشار تصویر عجیبی در صفحه شخصی اینستاگرام اش به انتقاد های منتقدان از او واکنش نشان داده است.

عکس/ واکنش جنجالی هادی چوپان به منتقدان رفتارهای اخیرش
کد خبر : ۱۲۶۴۶۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - هادی چوپان را می شود پر افتخار ترین ورزشکار پرورش‌ اندام ایران دانست. حتی او سال ها با تلاش و پشتکار شگفت انگیزی توانسته است، در آخرین دوره فینال مسابقات مستر المپیا مدال برنز را کسب کند.

البته هادی چوپان علاوه بر عناوین قهرمانی اش، در میان عموم مردم از شهرت زیادی برخوردار است. حتی اغلب مخاطبین حوزه ورزش بدنسازی معتقدند او یکی از با اخلاق ترین و سالم ترین ورزشکاران در سطح کشوری و جهانی است.

واکنش جنجالی هادی چوپان به منتقدان رفتارهای اخیرش اما ظاهرا این روزها برخی از کاربران شبکه های اجتماعی از هادی چوپان بابت نمایش ویدیوهایی از خودش گلایه کرده اند.

همین امر سبب شده است قهرمان ایرانی مستر المپیا تصویری عجیب را در صفحه شخصی اش منتشر کند و با پیام «بگذار پرواز کنم» به انتقاد آنان پاسخ داده است.

همچنین او در این استوری طعنه آمیز خودش را به یک عقاب تشبیه کرده است. قهرمان پرورش اندام دنیا با این اقدام جنجالی خودش را همچون یک پرنده تسلیم ناپذیر نشان داده است.

بخوانید: عکس/ واکنش تند هادی چوپان به منتقدان قهرمانان ورزشی

زندگی شخصی هادی چوپان

هادی چوپان متولد ۴ مهر ۱۳۶۶ است. او در روستای اَبنو شهرستان سپیدان در استان فارس، در یک خانواده پرجمعیت ۷ نفره متولد شد.

هادی از سنین نوجوانی در کنار برادر بزرگ‌ترش (حسن) مشغول گچ‌ کاری بود؛ تا اینکه در ۱۳ سالگی به اصرار برادرش فعالیت در زمینه‌ ی بدنسازی را شروع کرد.

هادی چوپان سال‌ها پیش ازدواج کرده است و اکنون دارای دو فرزند است؛ یک دختر به نام نادیا و یک پسر به نام حافظ.

هادی عشق و احترام زیادی برای همسرش قائل است و بارها بر نقش پررنگ او در زندگی تأکید کرده است. به گفته خودش تنها دلیلی که باعث می‌شود او به کشورهای دیگر مهاجرت نکند، خانواده و خصوصاً همسرش هستند.

هادی اکنون ساکن شیراز است و مدیریت یک باشگاه بدنسازی که ادعای می‌کند بهترین باشگاه بدنسازی ایران است برعهده دارد.

کد خبر : ۱۲۶۴۶۰
0
۰
ارسال نظر