عکس/ واکنش جنجالی علیرضا نیکبخت به اقدام جالب سرمربی ژاپن

علیرضا واحدی نیکبخت پیشکسوت جنجالی تیم استقلال با انتشار پیام عجیبی در صفحه اینستاگرام اش به حرکت جالب سرمربی ژاپن کنایه معناداری زده است.

عکس/ واکنش جنجالی علیرضا نیکبخت به اقدام جالب سرمربی ژاپن
کد خبر : ۱۲۹۰۰۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - اقدام جالب سرمربی تیم ملی ژاپن در پایان بازی دیشب در مقابل کرواسی، سوژه جام جهانی 2022 قطر شده است.

البته این در حالی ست که از شب گذشته اغلب پیشکسوتان فوتبال ایران با انتشار مطالبی به این حرکت موریاسو واکنش نشان داده اند.

اما نکته جالب توجه این است که اهالی فوتبال ایران با مقایسه عملکرد سرمربی ژاپن و کی روش، به انتقاد از سرمربی تیم ملی پرداخته اند.

 واکنش جنجالی علیرضا نیکبخت به اقدام جالب سرمربی ژاپن در همین ارتباط علیرضا نیکبخت ستاره سابق استقلال با انتشار تصویر وایرال شده تعظیم سرمربی ژاپن، پیام تندی را علیه کارلوس کی روش منتشر کرده است.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال در این استوری اعتراضی نوشته است: متاسفم واسه این فوتبال و باند بازیاش. ما باختیم و باخت تیم افتاد گردن مردم…

همچنین او در انتهای این یادداشت تند و تیز به تمدید قرارداد کارلوس کی روش هم اشاره ای طعنه آمیز کرده است.

بخوانید: عکس/ عاشقانه جنجالی علیرضا نیکبخت و همسرش در خودرو

تعظیم و عذرخواهی سرمربی تیم ملی ژاپن از هواداران

به گزارش فرارو، تیم ملی ژاپن که پیشتر با غلبه بر دو غول بزرگ دنیای فوتبال یعنی آلمان و اسپانیا به صدرنشینی E جام جهانی 2022 قطر رسیده بود، امشب ‌(دوشنبه) در مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات به مصاف کرواسی رفت.

نماینده آسیا با اینکه گل نخست بازی را به ثمر رساند در ادامه گل تساوی را دریافت کرد و در ضربات پنالتی قافیه را باخت.

با این حال عملکرد ژاپن در این رقابت‌ها در ذهن بسیاری از فوتبال‌دوستان خواهد ماند؛ چرا که کاملا مشخص است صدرنشینی در گروهی که آلمان و اسپانیا در آن حضور دارند و صعود به مرحله یک هشتم نهایی که برای نمایندگان غرب آسیا بسیار دور از دسترس می‌نماید، کاری بزرگ و در خور تمجید است.

هاجیمه موریاسو سرمربی ژاپن بعد از این مسابقه به سمت سکوهای ورزشگاه الجنوب رفت و به سمت هواداران کشورش تعظیم کرد تا بابت این شکست از آنها عذرخواهی کرده باشد؛ این در حالی است که رسیدن به همین نقطه هم برای یک تیم آسیایی موفقیت محسوب می‌شود.

کد خبر : ۱۲۹۰۰۲
0
۰
ارسال نظر