عکس/ واکنش جالب رامبد جوان به آزادی هنگامه قاضیانی

رامبد جوان بازیگر، کارگردان و مجری مشهور با انتشاری یک استوری در اینستاگرام اش به آزادی هنگامه قاضیانی واکنش جالبی نشان داده است.

عکس/ واکنش جالب رامبد جوان به آزادی هنگامه قاضیانی
کد خبر : ۱۲۶۴۷۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- رامبد جوان که اخیرا با حواشی متعددی روبرو شده است، به تازگی با گمانه زنی حذف همیشگی از تلویزیون روبرو شده است.

برخی رسانه های داخلی معتقدند که حمایت های اخیر رامبد جوان از وریا غفوری، هنگامه قاضیانی و… باعث شده است که فضای همکاری او با تلویزیون تیره و تار شود.

او بدون توجه به این گمانه زنی ها و ادعاها، اکنون به خبر آزادی هنگامه قاضیانی واکنش نشان داده و نوشته است:

خوش اومدی به خونه ات.

واکنش جالب امبد جوان به آزادی هنگامه قاضیانی

بخوانید: عکس/ پست جنجالی رامبد جوان در حمایت از وریا غفوری

رامبد جوان هم پس از اعتراضات برای همیشه از تلویزیون رفت؟

پس از تعطیلی «خندوانه» با پایان فصل هشتم در مردادماه امسال، شایعاتی درباره تعطیلی دائمی این برنامه منتشر شد که عدم تکذیب آن توسط رامبد جوان و تهیه‌کننده برنامه، به این شایعات قوت بیشتری داد.

به گزارش سینمانوین، در هفته‌های گذشته و پس از پست اعتراضی رامبد جوان بخاطر اتفاقات اخیر، بازهم شایعه قطع همکاری دائم این هنرمند مشهور با تلویزیون داغ شد.

در نهایت و درست در زمانی که قراربود رامبد جوان پروژه بزرگ خود را برای شبکه نسیم در قشم کلید بزند، آن را متوقف کرد تا این شایعات به حقیقیت نزدیک‌تر شوند و حالا می‌شود با اطمینان بیشتری گفت که دیگر قرار نیست از این پس رامبد جوان با تلویزیون همکاری کند.

با این تفاسیر، نه تنها مخاطبان تلویزیون دیگر برنامه‌ی جدیدی از «خندوانه» نمی‌بینند، بلکه دیگر رامبد جوان که سالیان سال با تلویزیون همکاری های موفقی داشت را نیز در قاب جعبه جادویی نخواهند دید.

کد خبر : ۱۲۶۴۷۶
0
۰
ارسال نظر