عکس/ واکنش تند نیکبخت به اظهارات حسن عباسی

علی رضا واحدی نیکبخت بازیکن سابق استقلال با منتشر کردن متنی در صفحه شخصی اش به اظهارات حسن عباسی علیه بازیکنان واکنش نشان داده است.

عکس/ واکنش تند نیکبخت به اظهارات حسن عباسی
کد خبر : ۱۱۳۰۲۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - در روزهای گذشته انتشار فیلمی از اظهارات جنجالی حسن عباسی علیه بازیکنان فوتبال و خانواده های آنها در فضای مجازی واکنش های زیادی را در پی داشته است.

حتی اغلب بازیکنان فوتبال با منتشر کردن پیام های تند جدا گانه ای در اینستاگرام شان خشم خود را از این اتفاق بروز داده اند.

واکنش تند نیکبخت به اظهارات حسن عباسی در همین رابطه علی رضا نیکبخت پیامی را در صفحه شخصی اش منتشر کرده و نوشته است:

فوتبالیست بی غیرت نیست، فوتبالیست کسیه که دل میلیون ها نفر رو تو زمین فوتبال بدست میاره

منه فوتبالیست عاشق وطنمم یادت باشه. اینقدر راحت به خودتون اجازه ندید به خونواده ورزشکار توهین کنید

اگه تو زن و بچه داری ما هم داریم.

بخوانید: ویدیو/ همسر علیرضا نیکبخت دوباره تغییر چهره و استایل داد

نیکبخت به طرز عجیبی در فرودگاه ناپدید شد!

سرمربی تیم ملی کشورمان در دهه هشتاد اعتقاد داشت ملی پوش کشورمان در فرودگاه به طرز عجیبی ناپدید شده است.

به گزارش خبر ورزشی، بعد از ماجرای عجیب نیکبخت واحدی در فرودگاه و داستان او، خیلی ها اعتقاد داشتند باید این بازیکن محروم شود چرا که در فرودگاه همه را پیچاند و جواب هیچ کسی را نداد تا تیم ملی بدون او راهی قطر شود.

دایی بعد از بازگشت تیم ملی از قطر و در تمرین پاسخگوی خبرنگاران بود. دایی در آن مصاحبه که روز ۲۲ آبادن سال ۱۳۸۷ در خبرورزشی به چاپ رسیده بود، گفت : نیکبخت واحدی را از نظر فنی قبول داشتم که به تیم ملی دعوت کردم اما در فرودگاه به من گفت پاسپورتم را جا گذاشتم؛ به همین دلیل برای او آژانس گرفتم تا برود و پاسپورتش را بیاورد.

ولی بعد از ۲۰ دقیقه که جواب تلفن ها را نمی داد، موبایلش را دایورت کرد و به طرز عجیبی ناپدید شد. او هرگز به فرودگاه برنگشت. من قضاوت را بر عهده مردم می گذارم و منتظر می مانیم تا کمیته انضباطی در این باره چه تصمیمی را اتخاذ می کند.

کد خبر : ۱۱۳۰۲۸
0
۰
ارسال نظر