عکس/ هدیه های عجیب و غافلگیرکننده رونالدو به جورجینا

جورجینا نامزد ستاره فوتبال جهان با انتشار تصویر جالب توجه ای در صفحه شخصی اش از هدایای لاکچری رونالدو به خودش رونمایی کرده است.

عکس/ هدیه های عجیب و غافلگیرکننده رونالدو به جورجینا
کد خبر : ۱۴۵۲۷۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- بعد از پیوستن ستاره پرتغالی دنیای فوتبال به النصر عربستان، حواشی های زندگی شخصی این بازیکن بیش از پیش مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

البته شاید علت اصلی این علاقه مندی رسانه ها حضور متفاوت جورجینا نامزد رونالدو در عربستان باشد که هر بار با موضوعی عجیب طرفداران فوتبال را غافلگیر می کند.

هدیه های عجیب و غافلگیرکننده رونالدو به جورجینا با این وجود جورجینا این روزها انتشار هر تصویر کوچکی که مربوط به نامزد اش باشد را از مخاطبین اش دریغ نمی کند‌.

در همین خصوص او به تازگی تصویری از کلکسیون کفش های گرانقیمت و لوکسش را در صفحه اینستاگرام اش برای کاربران به نمایش گذاشته است.

با این وجود این مدل اسپانیایی و آرژانتینی که بارها گفته است از همان نگاه اول عاشق رونالدو شده است ظاهرا بیشتر از گذشته به جلب توجه و نمایش زندگی تجملاتی اش علاقه مند شده است.

بخوانید: عکس/ اتاق ورزش لاکچری و جالب جورجینا در عربستان

انگشترهای کهکشانی جورجینا هوش از سر عربستانی ها پراند!

به گزارش وقت صبح، شب گذشته کریس رونالدو فوق ستاره تیم ملی پرتغال اولین بازی خود به عنوان کاپیتان برای باشگاه النصر در لیگ عربستان را انجام داد.

اما از نکات جالب توجه این بازی ذوق و هیجان عجیب جورجینا برای رفتن به ورزشگاه و دیدن مسابقه نامزدش بود.

چنانکه او در مسیر رفتن به ورزشگاه با انتشار تصاویری متفاوت از ظاهر خودش و جواهرات اش دنبال کنندگان اش را مبهوت کرد.

او که پیراهن شماره ۷ النصر را هم به تن داشت با مدل مویی آفریقایی اش در استوری ها ظاهر شد.

با این وجود جورجینا در یکی از این استوری های پی در پی با تصویری خیره کننده از انگشترهای پر زرق و برق اش حتی طرفداران اش را هم متعجب کرده است.

‏البته سایت خبری دیلی میل مدعی شده که ارزش انگشترهای گرانقیمت جورجینا مجموعا یک میلیون پوند است که معادل ۵۵ میلیارد تومان می شود.

کد خبر : ۱۴۵۲۷۴
0
۰
ارسال نظر