عکس/ نوید محمدزاده بالاخره از چهره پس از ممنوع الکاری اش رونمایی کرد

نوید محمدزاده که پس از حواشی جشنواره کن و ادعاهای مطرح شده در مورد ممنوع الکاری اش در سکوت به سر می برد، حالا چهره تازه اش را در معرض دید عکاسان گذاشته است.

عکس/ نوید محمدزاده بالاخره از چهره پس از ممنوع الکاری اش رونمایی کرد
کد خبر : ۱۰۶۱۵۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- همین چند وقت قبل بود که برخی رسانه ها سراغ وزیر ارشاد رفتند و در باره ممنوع الکاری نوید محمدزاده از او سوال کرد. اما او پاسخی به این موضوع نداد و گفت که به زودی اسامی افراد ممنوع الکار اعلام می شود. البته در نهایت هم اسمی منتشر شد.

در چهار ماه نیز نوید محمدزاده و فرشته حسینی از فضای مجازی دور شدند، تا شاید حجم حاشیه ها و شایعه ها کمتر شود.

نوید محمدزاده بالاخره از چهره پس از ممنوع الکاری اش رونمایی کرد

در نهایت نیز به تازگی رسانه ها تصویری مشترک و تازه از نوید محمدزاده و احمد مهرانفر منتشر کرده اند که نشان می دهد به زودی کار مشترک آن ها به نام سریال آکتور وارد مسیر پخش می شود.

بخوانید: شانس حسابی با "نوید محمدزاده" یار شد!

پخش آکتور با بازی نوید محمدزاده چه پیامی دارد؟

تصویر مشترک نوید محمدزاده و احمد مهرانفر در سریال آکتور یک پیغام بزرگ به همراه دارد. اینکه محمدزاده ممنوع الکار نیست و همچنان می تواند کار کند. علت هم مشخص است.

در حقیقت نوید محمدزاده قبل از رفتن به جشنواره کن در این سریال بازی کرده و احتمالا سازنده آکتور جویای امکان پخش آن از ساترا و وزارت ارشاد شده است. بنابراین به نظر می آید که مشکلی برای بازی و پخش آثار او نیست. هر چند این موضوع هم فعلا یک احتمال است.

طبق اعلام رسانه ها، سریال «آکتور» به نویسندگی و کارگردانی نیما جاویدی و تهیه کنندگی مجید مطلبی که از ۲۸ آذر ۱۴۰۰ تولید خود را آغاز کرده است، به‌زودی پخش خواهد شد.

کد خبر : ۱۰۶۱۵۲
0
۰
ارسال نظر