عکس/ نفیسه روشن برای مراقبت از خودش بادیگارد استخدام کرد

تصویری که نفیسه روشن را بین دو مرد عظیم الجثه نشان می‌دهد، سوژه کاربران مجازی شده است.

عکس/ نفیسه روشن برای مراقبت از خودش بادیگارد استخدام کرد
کد خبر : ۵۹۴۵۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، نفیسه روشن که چندی پیش با انتشار چند استوری در صفحه اینستاگرامش از کتک خوردن توسط شوهرش از پزشکی قانونی خواستار بررسی مسئله شده بود، اخیرا نیز تصویری در کنار دو مرد با جثه بزرگ منتشر کرده است که گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که این دو مرد بادیگارد نفیسه روشن هستند.

نفیسه روشن بادیگارد استخدام کرد.

نفیسه روشن و بازی در یک انیمیشن

خبرهایی همچون پخش سریال «لحظه گرگ و میش»، انیمیشن انتخاباتی ماجراهای آقای شهروندی، آغاز پخش زیرخاکی از این هفته و پخش کابوس سیروس مقدم به همراه جزئیات آمده است.

با پایان یافتن فصل سوم سریال «از سرنوشت»، سریال تلویزیونی «لحظه گرگ‌ومیش» به کارگردانی همایون اسعدیان، جایگزین این سریال خواهد شد.

داستان این مجموعه روایتگر فراز و فرود زندگی اعضای خانواده‌ای ایرانی با محوریت زندگی تنها دختر خانواده «یاسمن» است که با حوادث گوناگونی همچون جنگ، تحولات اقتصادی و اجتماعی و… از دهه ۱۳۶۰ آغاز می‌شود و تا زمان معاصر ادامه می‌یابد.

بازیگرانی همچون فاطمه گودرزی، شهره سلطانی، فرید سجادی حسینی، علیرضا کمالی، المیرا دهقانی، حسام محمودی فرید، پانیذ برزعلی، ناصر سجادی حسینی، نیما نادری، پاشا رستمی، رها خدایاری، وحید آقاپور، احسان امانی و سیامک احصایی در این سریال حضور دارند.

کد خبر : ۵۹۴۵۶
0
۰
ارسال نظر