عکس/ مهناز افشار یک قدم به کشف حجاب نزدیک تر شد

مهناز افشار که بیش از دو سال از مهاجرت اش از ایران می گذرد، هنوز پل های پشت سرش را نشکسته و با پوشش معقول در برابر دوربین قرار می گیرد. اما در حال حاضر او می خواهند این روند را تغییر دهد.

عکس/ مهناز افشار یک قدم به کشف حجاب نزدیک تر شد
کد خبر : ۶۹۹۰۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- مهناز افشار بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری جدید نشان داده که تنها یک پیشانی بند دارد و پوشش موهایش را برداشته است.

مهناز افشار یک قدم به کشف حجاب نزدیک تر شد

کاربران احتمال می دهند که او قید بازگشت به ایران زده باشد.

بخوانید: آرایش فجیع و ناشیانه "مهناز افشار"/ عکس

یاسین رامین از طلاقش از مهناز افشار گفت

یاسین رامین با حضور در یک برنامه اینترنتی، ماجرای طلاقش از مهناز افشار را بازگو کرد.

او در واکنش به مجری برنامه که پرسید «کِی از ازدواج با مهناز افشار پشیمان شدید»، پاسخ داد: «کی گفته پشیمان شدم؟»

رامین ادامه داد: «اولین بار من پیشنهاد طلاق به خانم افشار دادم، وقتی که بازداشت شدم و در زندان بودم، احساس کردم گرفتاری من ادامه‌دار خواهد بود. کلاهم را قاضی کردم و دیدم انصاف نیست که این آدم برای ماجرایی که واقعا هیچ ربطی به او ندارد، سیبل شود.»

او افزود: «برای همین تماس گرفتم و گفتم این شرایط تلخ و سخت است و پیشنهاد کردم ایشان، مسیر زندگی‌اش را عوض کند که در واکنش به این حرف من، شوکه و خیلی ناراحت شد و چند روز با من قهر کرد.»

یاسین رامین پس از بغضی طولانی، با تاکید بر اینکه مهناز افشار خیلی بامعرفت است، توضیح داد: «آدم‌ها وقتی یک زندگی مشترک را آغاز می‌کنند، انتظارِ خوشی دارند و نه توهین، زجر و بدبختی را. من و خانم افشار هم آماده آن سختی و تلخی نبودیم و یک‌هو افتادیم در این گرداب سخت و هر چه هم جلوتر می‌رفتیم، عمیق‌تر می‌شد تا رسید به زندانی‌شدن من.»

کد خبر : ۶۹۹۰۴
0
۰
ارسال نظر