عکس/ مهراب قاسمخانی و شوخی “خری” با دخترش

مهراب قاسمخانی در عکس‌هایی با دخترش شوخی کرده است.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح ، گویی مهراب قاسمخانی عکسی با دخترش به شهر بازی رفته و دخترش در یک بازی شانسی توانسته ۱۰۰۰ ژتون برنده شود.

مهراب قاسمخانی با دخترش شوخی خرکی کرد.

حالا او با خوش شانسی دخترش شوخی کرده است.

مهراب قاسمخانی با دخترش شوخی خرکی کرد.

محمد نادری: در مورد مهراب قاسمخانی پنهان کاری کردیم!

ما در «دورهمی» با یک جنس کمدی خاص مواجه هستیم که پیش از این در تلویزیون ایران تجربه نشده، این که در حضور مخاطب به اجرای نمایش بپردازیم اما نمونه این برنامه با عنوان «سیت کلام» بارها و بارها در کشورهای خارجی ساخته شده، با این تفاوت که در آن جا ما تماشاگر را نمی‌بینیم و فقط صدای خنده‌اش را می‌شنویم.

اما در «دورهمی» با تماشاگر هم ارتباط برقرار می‌شود اما در رابطه با اقبال مردم به بخش آقای مدیری باید به این نکته هم توجه کنید که بخش‌های استندآپ کمدی که با حضور مهمانان ترکیب می‌شود بی‌واسطه با مخاطب در ارتباط است و بدون شخصیت‌پردازی و روایت قصه اجرا می‌شود، برای همین دریافت ش برای مخاطب سهل الوصول‌تر است.

اگر نوع نگارش جذاب باشد با همه تفاوت‌ها بالاخره مخاطبش را پیدا می‌کند و بیننده به آن توجه نشان می‌دهد. بخش نمایشی این برنامه با سریال‌های کمدی رایج فرق می‌کند و شخصیت‌ها متفاوت هستند.

نگران کاراکتر

به نظر من باید چند قسمت بگذرد تا شخصیت و کاراکترها با مخاطب ارتباط برقرار کنند. اتفاقا خودم هم این نگرانی را در مورد کاراکتر خودم داشتم و با آقای مدیری هم در این مورد مشورت کردم.

اما ایشان گفت جنس این کمدی این گونه است که باید چند قسمت پخش شود تا مخاطبش را پیدا کند و بیننده شخصیت‌ها را بشناسد و با آن درگیر شود. به همین خاطر من به شما قول می‌دهم هر چه جلوتر برویم تأثیرگذاری کار بیشتر هم می‌شود.

تا الان ۹ قسمت از این برنامه پخش شده و در هفته فقط دو روز به این برنامه اختصاص دارد که یک روز از آن، نمایشی است. به نظر من باید به بخش‌های نمایشی زمان بیشتر برای جذب مخاطب داد. در هر صورت این امیداواری در ما وجود دارد که به نسبت روزهای اول مخاطب ارتباط ملموس‌تری با کار داشته باشد.

در «دورهمی» مهران مدیری به هیچ عنوان پنهان کاری نکردیم، مگر در مورد مهراب قاسمخانی!

کد خبر : ۵۹۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان