عکس لو رفته نامزد بازیگر سرشناس با اختلاف سنی شوکه کننده!

آل پاچینو بازیگر سرشناس پدر خوانده 81 سال سن دارد و هرگز ازدواج نکرده اما اخیرا با یک تهیه کننده که از او 53 سال کوچتر است وارد رابطه شده است.

عکس لو رفته نامزد بازیگر سرشناس با اختلاف سنی شوکه کننده!
کد خبر : ۸۴۹۴۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از روزیاتو؛ آل پاچینو، ستاره باسابقه هالیوودی که مدت‌ها مجرد بود، سرانجام با نامزد جدیدش، نور الفلاح که بیش از نیم قرن از او کوچک‌تر است دیده شد.

گفته می‌شود این دو که در یک قرار شام گروهی با یکدیگر در لس انجلس دیده شدند، از زمان شیوع همه گیری با یکدیگر در ارتباط بوده‌اند. این‌طور که از تصاویر پیداست جیسون موموآ، بازیگر هالیوودی نیز در جمع آنها حضور داشت.

بیشتر بخوانید: ویدیو/ رقص خیابانی بازیگر مشهور همه را شوکه کرد!

یک منبع آگاه ناشناس گفت با وجود تفاوت سنی زیاد میان بازیگر فیلم پدرخوانده و تهیه‌کننده کویتی-امریکایی و دانستن این واقعیت که ال از پدر نور هم بزرگ‌تر است، به نظر می‌رسد این دو مشکلی با یکدیگر ندارند. همچنین گفته می‌شود نور اغلب با مردان مسن بسیار پولدار رابطه برقرار می‌کند.

او در سال ۲۰۱۷ با میک جگر، خواننده گروه رولینگ استونز در رابطه بود؛ زمانی که میک ۷۴ ساله بود و او تنها ۲۲ سال سن داشت.

پس از پایان آن رابطه عاشقانه نور که از خانواده‌ای پولدار می‌آید طرز فکر خود در مورد تفاوت سنی زیادشان را فاش کرد و گفت: «آدم‌ها زیاد در این باره نظر می‌دهند اما برای من این موضوع اهمیتی ندارد.»

سپس نور در سال ۲۰۱۹ با کلینت ایستوود، بازیگر و کارگردان ۹۱ ساله دیده شد که البته اصرار داشت ایستوود از دوستان خانوادگی‌شان است.

نور در سال ۲۰۱۸ با نیکلاس برگروئن، میلیاردر نیکوکار که حالا ۶۰ ساله است وارد رابطه شد و در همان سال قرارهای عاشقانه‌ای با الی راث، کارگردان ۴۹ ساله فیلم مسافرخانه (Hostel) داشت.

نامزد جدید ال پاچینو کیست؟

نور الفلاح که بزرگ‌ترین فرزند پدری کویتی و مادری امریکایی است در محله بورلی هیلز لس انجلس بزرگ شده است. او در مدرسه فیلم و تلویزیون UCLA تحصیل و سپس فعالیت خود را به عنوان تهیه‌کننده فیلم آغاز کرد.

در همین حال پاچینوی ۸۱ ساله که فهرست بلندبالایی از معشوقه‌ها و دوستان سابق دارد، هرگز ازدواج نکرده و نزدیک به یک دهه با لوسیا سولا، بازیگر آرژانتینی در رابطه بوده است.

او همچنین با افرادی نظیر دایان کیتون، جیل کلیبرگ، پنه‌لوپه آن میلر، کتلین کوینلن و لیندل هابز رابطه عاشقانه داشته است.

جنجال رابطه عاشقانه آل پاچینوی ۸۱ ساله با نور الفلاح 28 ساله
کد خبر : ۸۴۹۴۳
0
۰
ارسال نظر