عکس/ لقب جالبی که هادی چوپان برای رضا صادقی انتخاب کرد

هادی چوپان قهرمان مشهور ایران و جهان با انتشار یک استوری جالب توجه در اینستاگرام اش از رضا صادقی خواننده مطرح پاپ حمایتی ویژه کرده است.

عکس/ لقب جالبی که هادی چوپان برای رضا صادقی انتخاب کرد
کد خبر : ۱۷۰۷۹۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- هادی چوپان در تمام سال های گذشته و پیش از کسب عنوان آقی مستر المپیا یکی از ورزشکاران به نام و سخت کوش کشور بود.

اما در چند ماه گذشته کسب عنوان بی نظیر آقای مسترالمپیای ۲۰۲۲ جهان دستاوردهای بزرگی برای این قهرمان شیرازی در پی داشته است.

چرا که این اتفاق بزرگ سبب شده اغلب چهره های مشهور و محبوب کشور ارتباط صمیمانه ای با این ورزشکار محبوب پیدا کنند.

عکس/ لقب جالبی که هادی چوپان برای رضا صادقی انتخاب کرد هر چند برخی از این افراد سلبریتی معتقدند خوش اخلاقی و خاکی بودن گرگ پارسی در میان اقشار مختلف جامعه باعث شروع روابط گرم بین آنها شده است.

در همین ارتباط حالا این قهرمان پرافتخار به تازگی با انتشار یک استوری جالب از رضا صادقی خواننده مشهور کشور حمایتی خاص کرده است.

هادی چوپان که به نظر می رسد روابط نزدیکی با این خواننده مطرح جنوبی دارد با حمایت از آهنگ جدید رضا صادقی او‌ را موزیسینی اصیل و پر معنا دانسته است.

بخوانید: عکس/ واکنش تلخ مجری اخراجی تلویزیون به فوت ناباورانه حسام محمودی

طعنه جنجالی خواننده مشهور به علیرضا دبیر پای پست هادی چوپان

به گزارش وقت صبح، هادی چوپان قهرمان شیرازی کشورمان در ماه های گذشته پس از کسب عناوین مختلف در بین اقشار گوناگون جامعه محبوبیت گسترده ای را بدست آورده است.

همین امر سبب شده که حالا این قهرمان پرورش اندام جهان در میان اغلب چهره های مشهور کشور بسیار پر طرفدار شود. البته این شهرت گسترده گرگ پارسی دردسرهایی را هم برای او به ارمغان آورده است.

چرا که به تازگی برخی از کاربران و چهره های مطرح در فضای مجازی هر اتفاق ریز و درشتی از سوی بعضی افراد را با او مقایسه می کنند.

کد خبر : ۱۷۰۷۹۹
0
۰
ارسال نظر