عکس/ علی دایی و حمید استیلی وقتی که مطابق مد جوانان رفتار می‌کردند!

عکسی زیرخاکی زیرخاکی از علی دایی و حمید استیلی منتشر شده که آن‌ها را به تیتر خبرها تبدیل کرده است.

عکس/ علی دایی و حمید استیلی وقتی که مطابق مد جوانان رفتار می‌کردند!
کد خبر : ۹۴۵۱۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در این تصویر علی دایی و حمید استیلی هر دو در حال صحبت کردن با گوشی هستند و نیم نگاهی به دوربین دارند.

علی دایی و حمید استیلی با موبایل مطابق مد جوانان رفتار می‌کردند.

بالاخره دایی و استیلی به هم رسیدند

دو هم‌بازی تیم ملی فوتبال و پرسپولیس که بیش از چهار سال است رابطه‌شان تیره و تار شده روز یکشنبه در قامت سرمربیان صبای قم و ملوان انزلی به مصاف هم خواهند رفتند.

نپذیرفتن حبیب کاشانی به عنوان مدیرعامل پیش از شروع فصل ۹۱-۹۰ موجب شد علی دایی که دو قهرمانی جام حذفی به دست آورده بود غیر مستقیم از سرمربیگری پرسپولیس کناره‌گیری کند تا حمید استیلی جای او را بگیرد. اتفاقی که آغاز اختلاف‌های این دو دوست و هم تیمی قدیمی بود.

حضور استیلی و رفتن دایی از جمع قرمزهای سال ۹۰ رابطه این دو که در تیم ملی و پرسپولیس کنار هم بازی می‌کردند و علاوه بر آن رابطه خوبی با یکدیگر داشتند را به اختلاف تبدیل کرد و بعد از آن دشمنی این دو مربی آغاز شد.

استیلی که به شکل عجیبی و بر خلاف میل هواداران که علی دایی را می‌خواستند سکان هدایت پرسپولیس را در دست گرفته بود در اولین بازی لیگ یازدهم با ملوان انزلی وقتی دقیقه ۲۲ توپ به تیرک دروازه تیمش برخورد کرد صدای: «علییییییییییِ دایی» را از روی سکوها شنید و وقتی دقیقه ۷۵ گل اول را از دغاغله خوردند این شعارها بیشتر شد تا او فصل را در پرسپولیس کابوس‌وار آغاز کند.

بعد از آن هم این موضوع تکرار شد. هواداران پرسپولیس داخل یا خارج از استادیوم که استیلی را می‌دیدند شعار «علی دایی» را سر می‌دادند تا او بر خلاف دوران بازی‌اش یک روز خوش روی نیمکت تیم محبوبش نداشته باشد و بعد از شکست در یک چهارم نهایی جام حذفی سال ۹۰ از سرمربیگری پرسپولیس استعفا دهد.

در آن فصل علی دایی سرمربی راه‌آهن شده بود و همه منتظر جدال او و استیلی در هفته شانزدهم لیگ یازدهم بودند که سرمربی قرمزها پیش از این دیدار از تیمش رفته بود تا رویارویی این دو مربی شکل نگیرد.

کد خبر : ۹۴۵۱۱
0
۰
ارسال نظر