عکس/ طعنه جنجالی مازیار لرستانی به اوضاع و احوال این روزها!

ماریار لرستانی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یادداشتی طعنه آمیز به حال و احوال این روزها واکنش نشان داده است.

عکس/ طعنه جنجالی مازیار لرستانی به اوضاع و احوال این روزها!
کد خبر : ۱۱۳۱۸۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- مازیار لرستانی که پیش از این با ماجرای فوت مهسا امینی، ابراز همدردی کرده بود، حالا تصویری از مونالیزا در حال کوتاه کردن موهایش منتشر کرده است.

او سپس در حاشیه این تصویر جنجالی نوشت:

چو عضوی به درد آورد روزگار

دگر عضوها را نماند قرار

تو کز محنت دیگران بی غمی

نشاید که نامت نهند آدمی

طعنه جنجالی مازیار لرستانی به اوضاع و احوال این روزها!

بخوانید: عکس/ انتقاد شدید و تند مازیار لرستانی از مراحل قانونی تغییر جنسیت اش

زندگی و بیوگرافی مازیار لرستانی

مازیار (شهره) لرستانی متولد سال ۱۳۴۵ در تهران است. او که سابقه ایفای نقش، با منش مردانه را نیز در کارنامه خود داشته، ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۱ در فضای مجازی‌اش از تطبیق جنسیت‌اش خبر داد.

لرستانی که فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر است، علاوه بر سریال‌های چون «آپارتمان»، «آوای فاخته»، «باخانمان»، «حکایت‌های کمال»، «کلاه پهلوی»، «امام علی»، «مختارنامه»، «خوشنام»؛ در فیلم‌های سینمایی «نیاز»، «آذرخش»، «ماموریت آقای شادی»، «پناهنده»، «لیلی با من است»، «هزارپا»، «اخراجی‌ها»، «زیردرخت هلو» و. . ایفای نقش کرده است.

تئاتر تلویزیونی «در پوست شیر»، «عمه ماه منیر» از جمله کارهای تلویزیونی‌اش در مقام کارگردان است.

لرستانی، کارگردانی تئاترهای چون «خسیس دهکده روگافورد»، «گالری»، «پرده‌برداری»، «عقاب»، «داش آکل»، «آنتیگون»، «متوری»، «بنگاه تئاترال»، «تلخ بازی قمر در عقرب»، «زندگی دوگانه» و «پیک‌نیک در میدان جنگ» را بر عهده داشته‌است و نمایش «سلطان مار» نوشته‌ی بهرام بیضایی را نیز روی صحنه برده است.

مجموعه تلویزیونی «هتل» به کارگردانی مرضیه برومند و فیلم سینمایی «مأموریت آقای شادی» و چندین تله‌فیلم دیگر از جمله آثاری است که او به عنوان نویسنده در آنان حضور داشته‌است.

کد خبر : ۱۱۳۱۸۴
0
۰
ارسال نظر