عکس/ شام عجیب جورجینا و رونالدو؛ گوشت خام!

منتشر شدن تصویر تازه ای از سوی نامزد پرحاشیه کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی دنیای فوتبال در صفحه شخصی اش سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شده است.

عکس/ شام عجیب جورجینا و رونالدو؛ گوشت خام!
کد خبر : ۱۵۷۴۳۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- در روزگاری که کریستیانو رونالدو ستاره جهان فوتبال با بازی های درخشان اش در زمین بازی سوژه اهالی فوتبال بود، حالا حواشی زندگی این فوق ستاره بیشتر برای مردم جذاب شده است.

حالا زندگی این زوج مشهور به اندازه ای برای مخاطبان جالب شده که کوچک ترین اتفاق در زندگی شان توجه کاربران را به خودش جلب می کند.شام عجیب جورجینا و رونالدو؛ گوشت خام! البته این موضوع پس از ورود جورجینا به زندگی شخصی رونالدو پر رنگ تر شده است. چرا که این مدلینگ برجسته با انتشار تصاویر روزمره خانواده اش حسابی ذهن کاربران را مشغول کرده است.

در همین خصوص نامزد خبرساز رونالدو در جدیدترین فعالیت مجازی اش تغذیه لاکچری و گرانقیمت اش را به رخ دنبال کنندگان اش کشیده است.

اما نکته ای که باعث واکنش های متفاوتی از سوی کاربران شده نحوه پخت این غذا بوده و برخی از آنان این استیک را خام دانسته اند.

بخوانید: ویدیو/ بلایی که فوتبال در 40 سالگی بر سر علیرضا نیکبخت آورد!

زندگی فوق لاکچری جورجینا در عربستان؛ این بار رونمایی از آرایشگر شخصی!

به گزارش وقت صبح، این روزها جورجینا نامزد آرژانتینی رونالدو در حال سپری کردن لحظات رویایی است که به نظر می رسد معروف ترین سلبریتی های زن دنیا هم تجربه نکرده باشند.

البته انتقال فوق ستاره فوتبال جهان به باشگاه النصر و مبلغ قرار داد نجومی اش باعث شده کاربران فضای مجازی بیش از پیش در جریان زندگی فوق لاکچری این زوج‌ قرار بگیرند.

البته برخی از طرفداران جورجینا معتقدند او به واسطه مدلینگ بودن و تبلیغات برندهای مشهور جهانی بدون کمک مالی رونالدو، از پولساز ترین چهره های برجسته جهانی است.

در همین خصوص شریک زندگی رونالدو به تازگی تصویر خاصی را در ادامه زندگی لوکس و‌ پر زرق و‌ برق اش در اینستاگرام منتشر کرده که با بازتاب گسترده ای مواجه شده است.

او در این استوری با رونمایی از آرایشگر مخصوص و معروف خودش خطاب به او نوشته است: تنها ماری که ازش نمی ترسم.

البته منظور جورجینا از به کار بردن کلمه مار برای آرایشگر خصوصی اش به این خاطر است که این فرد در پروفایل اینستاگرام اش خودش را مار نامیده است.

کد خبر : ۱۵۷۴۳۲
0
۰
ارسال نظر