عکس زیادی صمیمی “باران کوثری” و آقای خواننده سوژه شد/ تصویر

تصویری دو نفره از باران کوثری و فرزاد فرزین بسیار صمیمی و خوشحال در فضای مجازی پربازدید شد.

عکس زیادی صمیمی “باران کوثری” و آقای خواننده سوژه شد/ تصویر
کد خبر : ۱۲۶۶۸۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ؛ عکسی جالب در پشت صحنه ملکه گدایان از باران کوثری و فرزاد فرزین خواننده معروف ایرانی به صورت صمیمی منتشر شد.

عکس زیادی صمیمی "باران کوثری" و آقای خواننده سوژه شد/ تصویر

"باران کوثری" متهم شد!

خبرگزاری رسمی قوه قضائیه از احضار برخی چهره‌ها به دادسرا برای توضیح در خصوص انتشار مطالب غیرمستند خبر داد.

خبرگزاری «میزان» در تشریح این خبر نوشت:

* برخی از چهره‌ها از جمله محمود صادقی، پروانه سلحشور ، یحیی گل محمدی برای توضیح در خصوص انتشار مطالب غیر مستند یا توهین آمیز به دادسرا احضار شده‌اند.

* در پی برخی اظهار نظرهای بدون استناد در مورد وقایع اخیر ، همچنین انتشار مطالب تحریک آمیز در جهت حمایت از اغتشاشات خیابانی ، از سوی برخی چهره های سیاسی و همچنین تعدادی از سلبریتی ها این افراد امروز جهت پاسخگویی به مقام قضایی به دادستانی تهران احضار شدند.

* گفتنی است طی روزهای گذشته از تعدادی افراد، در مورد صحت ادعاهای تحریک امیز مطرح شده در مورد اغتشاشات مستندات و ادله خواسته شده که با گذشت چند روز تا کنون هیچ مستند و دلیلی ارائه نشده است و در نتیجه این افراد جهت توضیح در خصوص مطالبی که منتشر کرده اند به دادسرا احضار شده اند.

* در همین رابطه همچنین طی یک هفته گذشته نیز پنج نفر از چهره های سینمایی جهت پاسخگویی در مورد انتشار مطالب غیر مستند و تحریک آمیز به دادسرا احضار شدند. الناز شاکردوست، میترا حجار ، باران کوثری ، سیما تیرانداز و هنگامه قاضیانی این افراد هستند.

* سه فرد دیگر نیز باید طی روزهای آتی به مقام قضایی در مورد مطالب غیر واقعی مطرح شده پاسخگو‌ باشند.

* این گزارش حاکی است؛ حسن عباسی رییس اندیشکده یقین که اتهاماتی را به فوتبالیست‌ها وارد کرده بود نیز برای پاسخگویی به مقام قضایی، به دادستانی احضار شده است.

کد خبر : ۱۲۶۶۸۳
0
۰
ارسال نظر