عکس/زندگی فوق لاکچری جورجینا در عربستان؛ این بار رونمایی از آرایشگر شخصی!

جورجینا رودریگرز نامزد مدلینگ رونالدو با نمایش تصویر خاصی در اینستاگرام اش در ادامه زندگی فوق لاکچری اش از آرایشگر مخصوص اش رونمایی کرده است.

عکس/زندگی فوق لاکچری جورجینا در عربستان؛ این بار رونمایی از آرایشگر شخصی!
کد خبر : ۱۵۷۰۳۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- این روزها جورجینا نامزد آرژانتینی رونالدو در حال سپری کردن لحظات رویایی است که به نظر می رسد معروف ترین سلبریتی های زن دنیا هم تجربه نکرده باشند.

البته انتقال فوق ستاره فوتبال جهان به باشگاه النصر و مبلغ قرار داد نجومی اش باعث شده کاربران فضای مجازی بیش از پیش در جریان زندگی فوق لاکچری این زوج‌ قرار بگیرند.

البته برخی از طرفداران جورجینا معتقدند او به واسطه مدلینگ بودن و تبلیغات برندهای مشهور جهانی بدون کمک مالی رونالدو، از پولساز ترین چهره های برجسته جهانی است.

زندگی فوق لاکچری جورجینا در عربستان؛ این بار رونمایی از آرایشگر شخصی! در همین خصوص شریک زندگی رونالدو به تازگی تصویر خاصی را در ادامه زندگی لوکس و‌ پر زرق و‌ برق اش در اینستاگرام منتشر کرده که با بازتاب گسترده ای مواجه شده است.

او در این استوری با رونمایی از آرایشگر مخصوص و معروف خودش خطاب به او نوشته است: تنها ماری که ازش نمی ترسم.

البته منظور جورجینا از به کار بردن کلمه مار برای آرایشگر خصوصی اش به این خاطر است که این فرد در پروفایل اینستاگرام اش خودش را مار نامیده است.

بخوانید: عکس/ جورجینا بالاخره روسری بر سر گذاشت!

جورجینا با یک حرکت ناشیانه بخش خصوصی اتاق اش را لو داد

به گزارش وقت صبح، شاید جورجینا رودریگرز در بدبینانه ترین حالت هم فکرش را نمی کرد که روزی از یک فروشنده ساده به یکی از چهره های مشهور و پولساز دنیا بدل شود‌.

اما او در سال های اخیر به لطف آشنایی با رونالدو و تحقق جمله عشق در نگاه اول، حتی از ستارگان زن مشهور دنیای هنر هم معروف تر شده است.

البته که ثروت بزرگ رونالدو و فراهم کردن امکانات فوق لاکچری او برای خانواده اش باعث شده جورجینا از یک مدل ساده آرژانتینی به عنوان یکی از خبرساز ترین مدلینگ های صنعت فشن جهان یاد شود.

هر چند این روزها اقامت این زوج مشهور در عربستان و فعالیت های مجازی نامزد رونالدو بیش از پیش سبب توجه مخاطبین شان شده است.

در همین راستا جورجینا به تازگی تصویری را در اینستاگرام اش منتشر کرده که ظاهرا یکی از چندین اتاق لباس و اکسسوری او در قصر جدیدشان در ریاض است.

این در حالی است که این مدل آرژانتینی قصد سلفی کردن از خودش را داشته، اما ناخواسته بخشی از اتاق لاکچری اش را لو داده است.

کد خبر : ۱۵۷۰۳۷
0
۰
ارسال نظر