عکس/ زمانی که مهراب قاسمخانی و عادل فردوسی پور در تلویزیون بودند!

مهراب قاسمخانی عکس‌هایی از جوانی‌های خود در زمان حضور در تلویزیون منتشر کرد.

عکس/ زمانی که مهراب قاسمخانی و عادل فردوسی پور در تلویزیون بودند!
کد خبر : ۹۵۸۰۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در یکی از این عکس‌ها مهراب قاسمخانی در کنار عادل فردوسی‌پور در یکی از برنامه‌های صداوسیما دیده می‌شود.

مهراب قاسمخانی و عادل فردوسی پور در تلویزیون بودند

کیهان: مهراب قاسم‌خانی اظهار فضل نکند!

روزنامه کیهان نوشت: «یک فیلم‌نامه‌نویس از تیترهای کیهان درباره لزوم اعدام مفسدان اقتصادی و تهدید انصارالله یمن به مقابله به مثل با آل سعود و رژیم امارات ابراز ناخرسندی کرد.

مهراب قاسم‌خانی با اشاره به دو تیتر کیهان «انتظار مردم از برخورد با مفسدان اقتصادی؛ دو صد گفته چون نیم اعدام نیست» و «سخنگوی انصارالله خطاب به شرکت‌های بین‌المللی؛ موشک‌ها در راه است - دبی، ابوظبی و ریاض را تخلیه کنید»،

در اینستاگرام نوشت: این میزان قلب‌های رئوف و بی‌کینه، این همه ذهن‌های آرام و مملو از عشق و انسانیت، این مقدار روح‌های بخشنده و آکنده از صلح، اونم توی تحریریه یک نشریه، واقعا رشک‌برانگیزه خوش به حال دوستان و خانواده‌ها و فرزندان این عزیزان که میتونن این حجم از مهربانی و عطوفت رو از نزدیک لمس کنن.

به نظر می‌رسد آقای قاسم‌خانی و نظایر وی که درباره هر موضوع - فارغ از سواد و دانش - اظهار نظر می‌کنند، به جای پرداختن به آن، ابتدا باید یک عذرخواهی بزرگ از مردم به خاطر تبدیل شدن به بازیچه‌های ستادهای انتخاباتی انجام دهند.

آن‌ها یا تشخیص نداشتند و مردم را فریب دادند یا با علم، این فریب را مرتکب شدند که اکنون مردم باید با دلار ۱۰-۱۱ هزار تومانی و سکه ۴ میلیون تومانی و تورم‌های چند ده درصدی دست به گریبان باشند. اگر هم واقعا چیزی سرشان نمی‌شود، دیگر در مسائلی که قدرت تشخیص ندارند، اظهار فضل نکنند. »

کد خبر : ۹۵۸۰۳
0
۰
ارسال نظر