عکس/ رونمایی شوکه کننده مهراوه شریفی نیا از چهره طبیعی‌اش!

انتشار تصویری جدید از چهره طبیعی و باورنکردنی مهراوه شریفی، بازیگر سینما و تلویزیون گروهی از دنبال کنندگان او را شوکه کرده است.

عکس/ رونمایی شوکه کننده مهراوه شریفی نیا از چهره طبیعی‌اش!
کد خبر : ۱۲۸۳۹۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- در این تصویر که توسط برخی کاربران فضای مجازی و برخی سایت ها منتشر شده است، چهره با آرایش و بدون آرایش مهراوه شریفی نیا به تصویر کشیده شده است، به وضوح می توان دید که ردی از پیری روی صورت او وجود دارد.

علاوه بر این برخی کانال های مجازی به سیاهی عجیب زیر چشم های او اشاره کرده اند و گفته اند که شریفی نیا این سیاهی ها را می پوشاند.

بررسی ما نیز نشان داد که این دو تصویر مربوط به گریم مهراوه شریفی برای سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی بوده است که اکنون میان گروهی از کاربران شبکه های اجتماعی و سایت ها دست به دست می شود.

رونمایی شوکه کننده مهراوه شریفی نیا از چهره طبیعی‌اش!

بخوانید: عکس/ سه نفره جنجالی مهراوه شریفی نیا، علی شادمان و گلاره عباسی

مهراوه شریفی نیا در لباس عروس؛ آیا ازدواج او حقیقت دارد؟

در طول ۲۴ ساعت برخی سایت‌ها و رسانه‌های داخلی با انتشار یک تصویر از مهراوه شریفی نیا در لباس عروس ادعا می‌کنند که مهراوه شریفی نیا ازدواج کرده است.

به گزارش فرادید، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که این تصویر ارتباطی به ازدواج این بازیگر سینما و تلویزیون ندارد و مربوط به سال‌ها قبل است.

تصویر ادعایی نیز مربوط به سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی است. در این سکانس علی سخنگو که نقش سیاوش را بازی می‌کند با مهراوه شریفی نیا در نقش رابی ماهان ازدواج می‌کند.

کد خبر : ۱۲۸۳۹۸
0
۰
ارسال نظر