عکس/ رئیس جمهور فرانسه و همسرش؛ رفیق صمیمی BLACKPINK!

ملاقات اعضای گروه کره‌ای BLACKPINK با ایمانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه و همسرش تیتر اصلی خبرهای روز شده است!

عکس/ رئیس جمهور فرانسه و همسرش؛ رفیق صمیمی BLACKPINK!
کد خبر : ۱۴۴۷۱۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - گروه BLACKPINK مهمان‌های ویژه مراسم خیریه بریژیت مکرون، بانوی اول فرانسه، در پاریس بودند.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، گروه کره‌ای بلک‌پینک یکی از محبوب‌ترین گروه‌های تاریخ است. این بار بلک‌پینک به دلیل متفاوتی خبرساز شده‌اند. ایمانوئل و بریژیت مکرون طرفدار این گروه و بلینک هستند!

اعضای گروه بلک‌پینک برای شرکت در مراسم خیریه Le Gala des Piéces Jaunes که توسط بانوی اول فرانسه برگزار می‌شود، دعوت شده بودند.

اعضای این گروه حتی قبل از این مراسم با بریژیت ملاقات کردند و با او عکس گرفتند.

عکس دسته جمعی بلک‌پینک و بریژیت مکرون عکس دسته جمعی بلک‌پینک و بریژیت مکرون

عکس دیگری نیز از این منتشر شده است. در این عکس دختران بلک‌پینک درحال عکس گرفتن با خواننده مشهور آمریکایی فرل ویلیامز هستند. با این حال نکته اصلی عکس مدتی پس از انتشار آن مشخص شد. این عکس توسط رئیس جمهور فرانسه گرفته شده است.

به گفته حاضران در این مراسم ایمانوئل و بریژیت مکرون در طول این مراسم تحسین و علاقه خود به این گروه را به خوبی نشان دادند.

رویداد اصلی این مراسم خیریه که در پاریس برگزار شده است اجرای گروه بلک‌پینک بود.

طرفداران در سراسر جهان می‌توانستند برای تماشای این اجرا بلیت‌های مجازی تهیه کنند. هزینه فروش این بلیت‌ها به خیریه اهدا شده است.

در ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده توسط طرفداران، مشخص بود که رئیس جمهور امانوئل و بریژیت مکرون طرفداران پروپاقرص این گروه هستند.

«پدر و مادر گروه بلک‌پینک»

حاضرین در این مراسم به ایمانوئل و بریژیت لقب پدر و مادر گروه بلک‌پینک را دادند. به گزارش وقت صبح آن‌ها به وضوح از حضور این گروه در مراسم خود خوشحال بودند و به اجرای آن‌ها افتخار می‌کردند.

در یکی دیگر از ویدیوهای منتشر شده پس از پایان اجرای گروه و خارج شدن آن‌ها از روی صحنه، ایمانوئل مکرون در حال تحسین و تمجید از اعضای این گروه به اطرافیانش بود.

بریژیت مکرون نیز پس از خروج اعضا از روی صحنه در پشت صحنه مجددا با آن‌ها دیدار کرد.

با توجه به عملکرد خوب اعضا و واکنش‌های مثبت بریژیت و امانوئل ماکرون این آخرین دعوت کاخ الیزه از اعضای گروه بلک‌پینک نخواهد بود.

کد خبر : ۱۴۴۷۱۷
0
۰
ارسال نظر