عکس/ داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) وضعیت غم‌انگیز مادرش را به تصویر کشید!

داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) که پیش تر خبر از آلزایمز شدید مادرش داده بود، حالا تصویری از وضعیت تازه اش را به تصویر کشیده است.

عکس/ داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) وضعیت غم‌انگیز مادرش را به تصویر کشید!
کد خبر : ۱۲۰۱۵۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) در طول هفته های اخیر و در واکنش فحاشی های اینستاگرامی به خودش، به شکل غافلگیر کننده ای موضوع آلزایمر مادرش را مطرح کرد.

او گفت که بیماری مادرش در طول روزهای اخیر شدت یافته است. به شکلی که شب و روز را فراموش می کند و اسم ها دیگرش به خاطر نمی آیند.

داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) وضعیت غم‌انگیز مادرش را به تصویر کشید!

داریوش فرضیایی اکنون هم تصویری از مادرش بر بستر بیماری منتشر کرده و در حاشیه آن نوشته است:

و تو اینروزای پر از التهاب و پر حوادث. در کنار هجومی از دایرکت های ناشایست. چه غم بزرگیست دیدن بیماری ننه نقلی!

خدایا بهم صبر بده، گویا انسانیت داره فراموش میشه.

بخوانید: عکس/ طعنه داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) به مخاطبان خاص اش!

بیوگرافی داریوش فرضیایی

داریوش فرضیایی برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون متولد 1352 است. او که بیشتر به خاطر برنامه عموپورنگ شناخته می شود. به دلیل ایفای نقش اصلی در همین برنامه، گاه در رسانه ها با نام عمو پورنگ نیز شناخته می شود.

او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد. از سال ۱۳۷۳ و در ۲۱ سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد.

پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ های مختلفی ظاهر شد که شاخص ترین آنها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود. با برنامه او «ما و شما» که به کارتون های درخواستی بچه ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد.

سال ۷۸ با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال ۱۳۸۱ با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

کد خبر : ۱۲۰۱۵۴
0
۰
ارسال نظر