عکس/ حمایت تمام قد مجتبی جباری از روزبه چشمی

مجتبی جباری ستاره سابق استقلال با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرام اش به حواشی اخیر علیه روزبه چشمی واکنش نشان داده است.

عکس/ حمایت تمام قد مجتبی جباری از روزبه چشمی
کد خبر : ۱۲۵۸۴۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - در روزهای اخیر انتشار تصویری از روزبه چشمی در یک دیدار رسمی قبل از اعزام به جام جهانی 2022 حواشی و انتقاد های زیادی علیه این بازیکن استقلالی به همراه داشت.

حتی بازتاب این جنجال به قدری گسترده بود که خیلی سریع بازیکن استقلال به سوژه داغ اغلب کاربران شبکه های اجتماعی بدل شد.

در همین خصوص حالا مجتبی جباری ستاره پیشین استقلال با انتشار تصویر جنجالی روزبه چشمی به حواشی علیه او واکنش متفاوتی نشان داده است.حمایت تمام قد مجتبی جباری از روزبه چشمی هشت جنجالی و سابق آبی پوشان با بازنشر یادداشتی در اینستاگرام اش شفاف سازی کرده و مدعی شده واقعیت آن چیزی نیست که بر سر آن در فضای مجازی جدال بوده است.

همچنین او روزبه چشمی را مقصر ندانسته و با این اقدام از او حمایتی تمام عیار کرده است.

بخوانید: عکس/ توصیه جالب مجتبی جباری به مجریان قانون

اشک‌های متهم اصلی شکست مقابل انگلیس در رختکن تیم ملی پس از فریادهای کی‌روش!

به گزارش خبر ورزشی، یک منبع موثق خبر داد روزبه چشمی مدافع پراشتباه تیم ملی ایران در بازی مقابل انگلیس، در رختکن تیم کشورمان اشک ریخته است.

حضور روزبه چشمی در قلب خط دفاعی و در کنار سید مجید حسینی یک سورپرایز نه یک اشتباه بزرگ بود، چرا که پست تخصصی این بازیکن هافبک دفاعی است و در این پست ارائه‌گر بازی‌های خوبی در استقلال در یازده هفته سپری شده از مسابقات بود.

رد و پای روزبه چشمی در گل‌های تیم ملی انگلیس در نیمه نخست کاملا پیدا بود و بیشتر از اینکه اشتباهات او در نیمه نخست بازی برجسته باشد، تصمیم اشتباه کارلوس کی‌روش سوال برانگیز است.

استفاده از روزبه چشمی در پست غیر تخصصی آن هم در برابر انگلیس که مدعی قهرمانی در جام جهانی این دوره اشتباهی بزرگ بود که صدای همه تماشاگران ایرانی، خبرنگاران و منتقدان را به دنبال داشت.

بین دو نیمه هم کی‌روش کلی سر روزبه چشمی فریاد کشید و او را تعویض کرد. چشمی اما خودش را نبخشید و حسابی گریه کرد بلکه کمی تسکین پیدا کند و…

کد خبر : ۱۲۵۸۴۰
0
۰
ارسال نظر