عکس/ حسرت شدید بازیگر مشهور از کنسرت تتلو در ترکیه

علی رام نورایی بازیگر مطرح تلویزیون و سینما پستی در واکنش به کنسرت جدید تتلو منتشر کرد.

عکس/ حسرت شدید بازیگر مشهور از کنسرت تتلو در ترکیه
کد خبر : ۵۳۹۳۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در این پست بازیگر فیلم قلاده طلا از این که این استعداد پس از همه تلاش‌ها برای فعالیت در ایران مجبور به خروج از کشور شده دریغ خورد.

بخوانید: بلیط نجومی چهارمین کنسرت تتلو؛ 15 میلیون تومان!

علی رام نورایی از کنسرت تتلو حسرت خورد.

حواشی کنسرت دیشب امیر تتلو در ترکیه

ویدئوهایی از کنسرت دیشب امیر تتلو در سراسر فضای مجازی منتشر می‌شود که باعث حیرت و تعجب کاربران فضای مجازی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، کنسرت امیر تتلو خواننده پرحاشیه و البته پرطرفدار ایرانی در تاریخ ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در ترکیه برگزار شد. کنسرت تتلو رکورد تماشاگر را زد و با بیش از ۷ هزار بیننده اجرا شد و برخی از حاضران در این کنسرت گفته‌اند که درب سالن صف ۳۰۰ متری تشکیل شده بود. گفته می‌شود ۲۵ میلیارد تومان درآمد این خواننده از کنسرت دیشب بوده است.

بازیگر مشهور از کنسرت تتلو در ترکیه حسرت شدید خورد.

همه اینها در حالی اتفاق افتاد که یکی دو روز قبل از کنسرت، امیر تتلو از خودش و بَندش عکس و فیلم منتشر می‌کرد و به یکباره پیج اینستاگرامش را بست.

این رفتار تتلو فقط مخصوص به اینستاگرام نبود و وی اعلام کرد که کانال تلگرام خود را هم به قیمت ۱۵۰ میلیون تومان فروخته و دیگر هیچ فعالیتی در اینستاگرام و تلگرام ندارد و فقط در یوتیوب حضور خواهد داشت، این کارهای تتلو موجب ترس هواداراش شد و خیلی‌ها تصور کردند که شاید کنسرت هم برگزار نشود اما کنسرت دیروز به طرز عجیبی باشکوه برگزار شد.

این حجم از استقبال باعث تعجب خیلی‌ها شد چراکه دو ماهی می‌شد که تتلو در حال فروش بلیط کنسرت بود و خیلی‌ها تصور می‌کردند برای اینکه هواداران او همه نوجوانان هستند و بدون مادر و پدر خود نمی‌توانند از کشور خارج شوند بنابراین استقبال چندانی از این کنسرت نمی‌شود.

آن هم در شرایط کرونا، اما به یک باره همه‌ی پیش‌بینی‌ها غلط از آب درآمد و تتلو رکورد زد. ازدحام ناشی از فشار جمعیت در ورودی‌های منتهی به سالن اجرای کنسرت امیر تتلو در شهر استانبول در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است.

کد خبر : ۵۳۹۳۷
0
۰
ارسال نظر