عکس/ حسرت اینستاگرامی جدید رامین رضاییان پس از حذف تیم ملی

رامین رضاییان مدافع راست تیم ملی فوتبال با انتشار تصویر عجیبی در صفحه شخصی اش بار دیگر برای حذف از جام جهانی حسرت خورده است.

عکس/ حسرت اینستاگرامی جدید رامین رضاییان پس از حذف تیم ملی
کد خبر : ۱۲۸۴۰۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - رامین رضاییان را باید یکی از ستارگان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر دانست. او حتی توانست با درخشش در بازی مقابل ولز یکی از بهترین بازیکنان این میدان شناخته شود.

حتی عملکرد خوب او سبب شد که نام او در کنار مهدی طارمی در تیم منتخبی از برترین بازیکنان تیم های حذف شده از جام جهانی قطر هم منتشر شود.

در همین خصوص حالا ستاره تیم ملی بار دیگر تصویری از لحظات تلخ خودش در بازی مقابل آمریکا را منتشر کرده و جمله معروف همیشگی اش یعنی "خدایا" را نوشته است.

 حسرت اینستاگرامی جدید رامین رضاییان پس از حذف تیم ملی البته این در حالی ست که رامین در روزهای گذشته هم با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام اش به حذف از از جام جهانی واکنش نشان داده بود و با زبان گلایه نوشته بود:

خدایا یعنی واقعا خوشحالی به ما نمیاد!

بخوانید: عکس/ همدردی جنجالی علیرضا نیکبخت با رامین رضاییان

رامین رضاییان، اشک امریکایی‌ها را درآورد

به گزارش ورزش سه: تیم ملی فوتبال ایران با شکست مقابل امریکا در نزدیک‌ترین حالت ممکن به مرحله حذفی در ادوار حضورش در جام جهانی، به شکلی غیرمنتظره از صعود به جمع شانزده تیم پایانی باز ماند تا لذت تماشای بازی تیم ملی برابر هلند نصیب هواداران نشود.

این باخت تلخ اما برای بازیکنان هم بسیار سخت بود. انتشار تصاویری از اشک‌های ناراحت‌کننده ملی‌پوشان نشان از همین موضوع داشت که از بازیکنان ثابت تا ذخیره همه و همه به خاطر رنگ باختن رویای صعود، شب دشواری را روی چمن و صندلی‌های نیمکت ورزشگاه الثمامه تجربه کردند.

در این بین، رامین رضاییان هم به مانند سایر ملی‌پوشان کنترل احساساتش را از دست داد و برای دقایق بسیاری درون زمین مانده بود و به پهنای صورت اشک می‌ریخت به طوری که از سرمربی تا بازیکنان تیم ملی امریکا به او دلداری دادند.

کد خبر : ۱۲۸۴۰۵
0
۰
ارسال نظر