عکس/ جیمین BTS چهره انتخابی مشهورترین مجله مد!

جیمین عضو 27 ساله گروه مشهور BTS، چهره انتخابی مجله مد و فشن وُگ برای شماره آپریل است؛ عکس‌های جدید این آیدل در فضا مجازی جنجالی شده است!

عکس/ جیمین BTS چهره انتخابی مشهورترین مجله مد!
کد خبر : ۱۵۷۴۰۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - مجله مد و فشن وُگ کره از جلدهای مختلف شماره آپریل خود با حضور عضو محبوب گروه BTS پرده برداری کرده است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، جیمین با لباس‌های مختلف و شیک خود در عکس‌های جدیدی که توسط صفحه مجازی مجله وُگ منتشر شده است تمام طرفداران را مبهوت جذابیت خود کرده است.

از زمان انتشار این عکس‌ها آرمی‌ها جنجالی در تمام فضاهای مجازی آغاز کرده‌اند!

جیمین بر جلد مجله وگ

آرمی‌ها به تمام فضاهای مجازی رفته تا از زیبایی و جذابیت آیدل مورد علاقه خود در عکسبرداری اخیرش تمجید کنند. به گزارش وقت صبح جیمین اولین حضور مستقل خود بر روی جلد مجله وُگ را به همراه ترند شدن در توییتر جشن می‌گیرد!

مجله مشهور وُگ در تحسین مدل ماه آپریل خود نوشت: «رومانتیک و پرشور، جیمین مانند همیشه می‌درخشد.

شماره ماه آپریل وُگ کره با حضور جیمین عضو گروه BTS منتشر خواهد شد. ظریف و در عین حال قدرتمند، خجالتی و در عین حال جسور، جیمین ذهن همه را پر از شادی می‌کند.»

حضور جیمین در مجله وگ

طرفداران این آیدل با عبارت‌های Jimin ،Jimin X Vogue Korea ،OMG Jimin ،Mingle with Jimin ،It Boy او را به چهره برتر و جنجالی شبکه مجازی توییتر تبدیل کرده‌اند.

مجلاتی که جیمین در آن حضور یافته

جیمین تا کنون به طور مستقل بر جلد مجلات مد مشهوری مختلفی مانند Elle، W Korea، Esquire، Daman، Daman L'Officiel Hommes درخشیده است.

جیمین برای مجله وگ

این آیدل موفق همچنین در چند ماه گذشته به عنوان سفیر جهانی دو برند مشهور Dior و Tiffany & Co نیز معرفی شده است.

جیمین اولین مرد آسیایی است که سفیر برند جهانی Dior شده است. به گزارش وقت صبح او هیمنطور دومین ستاره کی پاپ در کنار رُزی آیدل گروه بلک پینک است که سفیر جهانی برند جواهرات تیفانی شده است.

جیمین اکنون تنها عضو گروه BTS است که سفیر و نماینده دو برند لوکس است.

کد خبر : ۱۵۷۴۰۸
0
۰
ارسال نظر