عکس جنجالی ستاره ایرانی در هلند خبرساز شد

جنجال تازه ای با پخش تصاویری از جهانبخش در روتردام هلند منتشر شده است که نشان می‌دهد وی برای انجام تست‌های پزشکی باشگاه فاینورد و امضای قرارداد در این شهر حضور دارد.

عکس جنجالی ستاره ایرانی در هلند خبرساز شد
کد خبر : ۳۴۹۸۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خبرورزشی، علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی تیم فوتبال برایتون که از مدتها پیش مدنظر باشگاه فاینورد هلند قرار داشت، در آستانه امضای رسمی قرارداد با این تیم هلندی است.

جهانبخش که سال ۲۰۱۸ از تیم آلکمار هلند به برایتون انگلیس رفت، نتوانست در این تیم انگلیسی درخشش خود را تکرار کند و فصل گذشته در اغلب مسابقات نیمکت‌نشین بود. وی با تداوم این وضعیت، تصمیم به ترک برایتون گرفت و حالا یک قدم دیگر تا پیوستن به فاینورد هلند قرار دارد.

امروز تصویری از جهانبخش در روتردام هلند منتشر شده است که نشان می‌دهد وی برای انجام تست‌های پزشکی باشگاه فاینورد و امضای قرارداد در این شهر حضور دارد.

این عکس سر و صدای زیادی در فضای مجازی و در میان هواداران برایتون و فاینورد به پا کرده است.

دنیس فان‌ارسل گزارشگر و مجری فوتبال هلند با انتشار پیامی اعلام کرد که تست‌های پزشکی جهانبخش در فاینورد به اتمام رسیده و وی قراردادی چند ساله را با این تیم هلندی امضا می‌کند.

انتظار می‌رود قرارداد جهانبخش و فاینورد طی امروز یا فردا امضا شود. این وینگر ایرانی جانشین برخوایس می‌شود که اخیراً از فاینورد جدا شده است.

گفته می‌شود قرارداد جهانبخش و فاینورد ۳ ساله است و قابلیت تمدید یک سال بیشتر را هم دارد.

کد خبر : ۳۴۹۸۵
0
۰
ارسال نظر