عکس/ جای خالی الناز حبیبی در دودکش ۲

سریال دودکش ۲ به کارگردانی برزو نیک نژاد این روزها در حال پخش از صداوسیما است.

عکس/ جای خالی الناز حبیبی در دودکش ۲
کد خبر : ۳۷۱۹۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، به مانند سری قبلی سریال یعنی دودکش ۱، این بار شاهد حضور الناز حبیبی در این سریال نبودیم.

البته عوامل سازنده سعی کردند با حضور بازیگری مانند الهام اخوان خلا نبود حبیبی را پر کنند، اما هنوز حضور به قوت هنرآفرینی حبیبی نشده است.

الناز حبیبی جایش در دودکش ۲ خالی است.

دودکش ۱

دودکش ۱ نام یک مجموعه تلویزیونی طنز ایرانی به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی و نویسندگی برزو نیک نژاد و حسن وارسته بود.

این سریال پر مخاطب در رمضان ۱۳۹۲ از شبکه یک سیما پخش شد و فصل دوم آن یعنی پادری در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۵ به عنوان اسپین آف مجموعه دودکش از همین شبکه به نمایش گذاشته شد. همچنین فصل سوم این مجموعه با نام دودکش۲ از ۸ تیر ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما پخش شد.

این سریال برای تعطیلات نوروزی سال ۱۳۹۲ تولید شده و قرار بوده در صورتی که سریال پایتخت آماده نشود، روی آنتن برود و پخش آن پس از تعطیلات نوروز نیز ادامه یابد. اما با آماده‌شدن آن سریال، شبکه یک با انجام تغییراتی در سریال دودکش، این سریال را در ۲۴ قسمت برای ماه رمضان در نظر گرفت. سری دوم این مجموعه نیز در سال ۱۳۹۵ به نام پادری به کارگردانی محمدحسین لطیفی ساخته شد.

این سریال محبوب ایرانی، ابتدا با سریالی با عنوان «پادری» و سپس با سریالی با عنوان «دودکش ۲» ادامه داده شد که در تاریخ ۸ تیر ۱۴۰۰ از شبکه‌ی یک، آغاز به پخش کرد.

کد خبر : ۳۷۱۹۱
0
۰
ارسال نظر