عکس/ ترکیب خانمانه و جذاب الهام حمیدی

عکس جدیدی از الهام حمیدی منتشر شده است که او را با ترکیب لباس جدیدی نشان می‌دهد.

عکس/ ترکیب خانمانه و جذاب الهام حمیدی
کد خبر : ۵۰۹۳۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در این عکس الهام حمیدی با ترکیبی جذاب دیده می‌شود که علاوه بر زیبایی، بسیار با وقار و شکیل است.

الهام حمیدی با ترکیب خانمانه و جذاب دیده شد.

الهام حمیدی و امین زندگانی در سریال شبکه سه

شهرام شاه‌حسینی سریال «همه چیز آنجاست» را در ۵۰ قسمت به تهیه‌کنندگی داوود هاشمی تا چند روز آینده، جلوی دوربین می‌برد.

داوود هاشمی تهیه کننده «همه چیز آنجاست» از کلید خوردن این سریال طی چند روز آینده خبر داد و گفت: مراحل پیش تولید سریال کامل شده است و تا چند روز دیگر تصویربرداری را شروع می‌کنیم.

این سریال با داستان زندگی خانواده محسن با بازی محمد عمرانی آغاز می‌شود. این خانواده دارای ۶ عضو است و امین زندگانی در نقش مهدی پسر او، حسین مهری در نقش دیگر فرزند او مهران و حدیث میرامینی در نقش مهرنوش دختر محسن بازی می‌کند. همچنین الهام حمیدی در این سریال بازیگر نقش پرستو همسر مهدی است و مهرانه مهین ترابی نقش اکرم مادر خانواده را بازی می‌کند.

وی درباره فضای کلی قصه ادامه داد: سریال «همه چیز آنجاست» یک ملودرام اجتماعی است و محور آن خانواده است. ۵۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای دارد. این سریال یکی از معدود آثار پربازیگر است. در این پروژه حدود ۲۵ بازیگر اصلی و ۲۲ بازیگر مهمان نقش آفرینی می‌کنند. در مجموع بیش از ۴۰ بازیگر در سریال حضور دارند. بخشی از داستان با قصه خانواده محسن پیش می‌رود و در ادامه داستانک‌ها و قصه‌های فرعی متعددی در دل قصه اصلی به وجود می‌آیند.

وی پیش بینی خود را از زمان پایان تولید کار این طور بیان کرد: تولید سریال به طور تقریبی تا قبل از شروع زمستان به پایان می‌رسد.

هاشمی در پاسخ به این که آیا پیش از این با شهرام شاه حسینی همکاری داشته است یا نه، افزود: قرار بود یک تله فیلم را با همکاری ایشان تهیه کنیم که متاسفانه فرصت آن فراهم نشد.

سریال همه چیز آنجا کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که به کارگردانی شهرام شاه حسینی خلاصه داستان زیر را شامل می‌شود:

کارگاه تولیدی خانواده‌ای قدیمی به علت ورود کالاهای خارجی به تعطیلی کشانده می‌شود و مهدی پسر بزرگ خانواده درگیر و دار رفع مشکلات به وجود آمده به بسیاری از رازهای خانواده…

متن این سریال توسط فیروزه قشقایی در حال نگارش است و سید مجید میرمیران و علیرضا افخمی به عنوان مشاوران فیلمنامه و سریال گروه را همراهی می‌کنند. همچنین برخی دیگر از عوامل سریال عبارتند از:

مدیر تصویربرداری: محمد ناصری، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، مدیرصدابرداری: مرتضی اصلان زاده، طراح گریم: محسن دارسنج، مدیر تولید: مهدی بدرلو، مدیر تدارکات: سعید عطایی، برنامه ریز: مجید موفق، منشی صحنه: سهیلا کاشفی، روابط عمومی: الهام رضایی و…

کد خبر : ۵۰۹۳۴
0
۰
ارسال نظر