عکس/ اعتراف مجری اخراجی تلویزیون به وضعیت دردناک اش در 4 ماه اخیر

مجتبی پوربخش مجری و گزارشگر برکنار شده از صدا و سیما با انتشار یک یادداشت تاثیرگذار به وضعیت درد ناک اش در ماه های اخیر اعتراف کرده است.

عکس/ اعتراف مجری اخراجی تلویزیون به وضعیت دردناک اش در 4 ماه اخیر
کد خبر : ۱۳۹۸۹۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - مجتبی پور بخش مجری برکنار شده شبکه ورزش که مدتی بود از شبکه های اجتماعی فاصله گرفته بود، این روزها با افشاگری های عجیبی به فضای مجازی باز گشته است.

اما با این حال پیام های منتشر شده از سوی این مجری باسابقه تلویزیون به این اشاره دارد که او در حال سپری کردن شرایط سخت و عجیبی است.

البته این در حالی ست که در چند ماه گذشته مواجه او با دو رخداد مهم زندگی اش یعنی ممنوع التصویری و همچنین بیماری اش تبعات زیادی را برای او به همراه داشته است.

اعتراف مجری اخراجی تلویزیون به وضعیت دردناک اش در 4 ماه اخیر با این وجود این گزارشگر و تهیه کننده اسبق شبکه ورزش به تازگی با منتشر کردن تصویری از خودش، به واقعیت تلخ زندگی اش در ماه های اخیر اعتراف کرده است.

مجتبی پور بخش در این یادداشت معنادار و کنایه آمیز خطاب به مخاطبین اش اینگونه نوشته است: 4 ماه سخت بر من گذشت، اما درسهای بزرگی برام داشت. کمترینش این بود که آدم های دورمو بهتر شناختم.

بخوانید: عکس/ درخواست متفاوت علی کریمی برای آزادی شاهین صمدپور

کنایه مرموز مجری اخراج شده از تلویزیون

به گزارش وقت صبح، مجتبی پوربخش که چندی پیش از اجرای برنامه های ورزشی در شبکه ورزش برکنار شد، این روزها در شرایطی عجیب و مبهم به سر می برد.

این در حالی ست که این مجری و گزارشگر باسابقه فوتبال بواسطه سال ها تولید برنامه های فوتبالی در شبکه ورزش طرفداران زیادی را با خود همراه کرده است.

اما او در روزهای گذشته و پس از دو ماه سکوت طولانی بالاخره با منتشر کردن پیامی کوتاه و البته تلخ مخاطبان اش را از نگرانی در آورد.

هر چند به اعتقاد اغلب کاربران فضای مجازی او در این استوری مبهم هیچ توضیحی از شرایط روحی و جسمانی خودش برای هواداران اش بیان نکرده است.

در همین ارتباط حالا او بار دیگر پیام جدیدی را در صفحه شخصی اینستاگرام اش منتشر کرده که حاوی مفهومی معنادار و کنایه آمیز است.

کد خبر : ۱۳۹۸۹۷
0
۰
ارسال نظر