عکس/ استوری عجیب شهرام محمودی در مورد مردم ایران

شهرام محمودی ستاره سابق تیم ملی والیبال با انتشار یادداشت عجیبی در صفحه شخصی اینستاگرام اش توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرده است.

عکس/ استوری عجیب شهرام محمودی در مورد مردم ایران
کد خبر : ۱۲۵۵۵۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - شهرام محمودی از بازیکنان سابق تیم ملی والیبال کشور است که همواره موفقیت های زیادی را با تیم ملی ایران به دست آورده است.

اما نباید حضور پر رنگ بهنام محمودی برادر شهرام را به عنوان راهنما و مشوق او در والیبال نادیده گرفت. چرا که بهنام محمودی در سالیان دور یکی از اولین لژیونر های والیبال ایران بود که چند سالی در لیگ ایتالیا بازی کرده است.

البته شهرام محمودی بهار امسال و در 34 سالگی بواسطه مصدومیت قدیمی اش از دنیای قهرمانی والیبال خداحافظی کرد.

 استوری عجیب شهرام محمودی در مورد مردم ایران در همین خصوص حالا ملی پوش سابق کشور یادداشتی همدلانه را در صفحه شخصی اینستاگرام اش منتشر کرده که باعث شده نام او دوباره خبرساز شود.

او در این مطلب متفاوت که خطاب به مردم ایران و درباره اتحاد نوشته، گفته است: کرد یعنی ایران، بلوچ یعنی ایران، لر، آذری، گیلکی، مازنی خراسانی، یعنی ایران

بخوانید: عکس/ واکنش متفاوت سعید عزت الهی به شکستگی بینی علیرضا بیرانوند

پاسخ به یک اتهام جنجالی؛ شهرام محمودی: ما ۴ نفر باند نبودیم!

شهرام محمودی در گفت و‌ گویی جالب درباره مسائل مختلف از جمله دلیل خداحافظی اش از والیبال صحبت کرده است.

به گزارش ورزش سه، ستاره سابق تیم ملی والیبال در مورد لژیونر نشدنش گفت: ترجیح خودم این بود که ایران بازی کنم. حقیقت امر هم این بود که دستمزدی که ما ایران می‌گرفتیم خیلی بیشتر از آن طرف بود.

من حدود ۶-۷ سال، هر سال پیشنهاد خوب خارجی داشتم اما اینجا هم از نظر خانواده و هم شرایط مالی برایم بهتر بود. من خیلی به خانواده وابسته هستم و شرایط مالی‌مان هم بهتر از خارج از ایران بود.

محمودی درباره ارتباطی که بین او، معروف، مهدوی و موسوی وجود داشت گفت: در اکثر تیم ها مطمئنا دو سه نفر با هم مچ هستند و رفاقت بیشتری دارند. جدا از اینکه ما هر روز در تمرین و مسابقه با هم بودیم، بیرون از زمین والیبال هم با هم رفت و آمد خانوادگی داریم.

چیز غیرعادی نبود. شاید در تایم استراحت می‌خواستیم بیرون برویم و این کار را می‌کردیم. این رفاقت بیرون از زمین والیبال هم بود ولی در کارمان تاثیر نمی‌گذاشت و وقتی وارد زمین می‌شدیم همه چیز را بیرون می‌گذاشتیم و سپس برای تمرین و مسابقه وارد زمین می‌شدیم.

کد خبر : ۱۲۵۵۵۴
0
۰
ارسال نظر