عکس/ ازدواج جواد کاظمیان با مونیکا بلوچی همه را شوکه کرد!

سردار آزمون با انتشار عکسی عجیب و شوک برانگیز ازدواج جواد کاظمیان و مونیکا بلوچی بازیگر معروف جهان را تبریک گفت!

عکس/ ازدواج جواد کاظمیان با مونیکا بلوچی همه را شوکه کرد!
کد خبر : ۹۳۴۰۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - جواد کاظمیان بارها در مصاحبه هایش به عشق مونیکا بلوچی و ابراز احساساتش به او اعتراف کرده است.

او آخرین بار گفته بود فقط یک بار در تمام زندگی ام عاشق شده ام، آن هم در شانزده سالگی و عاشق مونیکا بلوچی که به نظرم زیباترین و زن دنیاست.

اما ساعاتی پیش ادعای عجیب سردار آزمون علیه جواد کاظمیان کاربران فضای مجازی را شوکه کرده است.

سردار با تبریک گفتن به کاظمیان و منتشر کردن عکس آنها کنار هم، چالش سخت و عجیبی را برای کاظمیان رقم زده است.

 ازدواج جواد کاظمیان با مونیکا بلوچی همه را شوکه کرد!

باید دید کاظمیان به این شوخی یا واقعیت مبهم چه واکنشی نشان خواهد داد و آیا همانند مخاطبینش این حرکت سردار را یک تمسخر بی مزه می دانkد یا خیر؟!

بخوانید: عکس/ برنامه دو نفره حسن یزدانی و جواد کاظمیان؛ منتظر جنجال جدید باشیم؟

داستان جواد کاظمیان و مونیکا بلوچی

جواد کاظمیان فوتبالیست سابق کشورمان همچنان مجرد است، و وقتی پیش از این در برنامه اینترنتی که با میزبانی مرحوم مهرداد میناوند برگزار شده بود، از وی درباره عاشق شدن سؤال پرسیده شد، پاسخ داد: «فقط یک بار، من عاشق مونیکا بلوچی هستم. از شانزده، هفده سالگی او را دوست دارم و در این بیست سالی که عاشق او هستم و مونیکا را شناخته‌ام به نظرم او زیباترین و جذاب‌ترین زن دنیاست.»

به گزارش روزیاتو، این مصاحبه و اعتراف به عشق مدل و بازیگر ۵۶ ساله ایتالیایی جنجال زیادی در فضای مجازی به پا کرد، اما این تازه آغاز ماجرا بود و وقتی به اوج خود رسید که جواب کاظمیان با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود تولد مونیکا بلوچی را تبریک گفت.

در کپشن این پست این شعر عاشقانه نوشته شده بود: «چه بگویم؟ نگفته هم پیداست/ غم این دل مگر یکی و دو تاست؟/به هم‌ام ریخته‌ست گیسویی/ به هم‌ام ریخته‌ست مدّت‌هاست».

اما نکته جالب توجه واکنش این بازیگر پرآوازه ایتالیایی به پست جواد کاظمیان و تشکر از وی بود که حیرت بسیاری از افراد را برانگیخت و واکنش‌های زیادی را در پی داشت.

البته جواد کاظمیان واکنش خانم بازیگر را طبیعی دانست و گفت که حتی ممکن است هیچ وقت این خانم را از نزدیک نبیند و نباید این مسئله را زیاد بزرگ کرد.

ولی واکنش‌ها به این اتفاق ادامه داشت و کار به جایی رسید که حتی مرحوم علی انصاریان، هم‌بازی سابق وی در پرسپولیس نیز وارد ماجرا شد و با نوشتن این مطلب در زیر یکی از پست‌های مونیکا بلوچی از وی برای جواد کاظمیان خواستگاری کرد:

«سلام مونیکا جون. دوست من جواد کاظمیان تورو دوس داره. جواد تولد ننه و باباشو نمیدونه ولی تولد تورو می‌دونه. کی بیایم خدمت خانواده دست بوسی و غلام شما بشه جواد ما؟»

کد خبر : ۹۳۴۰۶
0
۰
ارسال نظر