عکس/ ادعای عجیب کیمیا علیزاده؛ من ثابت کردم ناممکن وجود ندارد!

کیمیا علیزاده قهرمان سابق تکواندوی کشور، با انتشار یادداشتی در مقابل منتقدانش موضع گرفت و تمام اشتباهاتش را انکار کرد.

عکس/ ادعای عجیب کیمیا علیزاده؛ من ثابت کردم ناممکن وجود ندارد!
کد خبر : ۹۶۰۷۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - کیمیا علیزاده که در طول روزهای اخیر تحت فشار و انتقاد شدیدی از سمت کاربران قرار گرفته، همچنان به پافشاری روی موضع خودش اصرار دارد.

او که چندی ست با زبان کنایه با منتقدین اش صحبت می کند به تازگی با منتشر کردن عکسی از خودش و مربی اش در انگلیس همراه مطلبی عجیب و کنایه آمیز به انتقاد کاربران معترض شده است.

ادعای عجیب کیمیا علیزاده؛ من ثابت کردم ناممکن وجود ندارد ! او در متنی طولانی نوشته است:

من اشتیاق دارم به مسیرهای نرفته، به مقصدهای بعید، به هر آن‌ چیزی که دیگران از آن دست کشیده‌اند، به آن فکر نکرده‌، یا دست‌نیافتنی و محال پنداشته‌اند.

من اشتیاق دارم به بودن، به دوام آوردن، به لبخند زدن در نهایتِ دشواری.من اشتیاق دارم همان راهی را بروم که می‌گویند نمی‌شود، همان کاری را بکنم که می‌گویند نمی‌توانی و به مقصدهایی برسم که هیچ‌کس تا به حال نرسیده!

من هیجان دارم برای آن روزی که بعد از یک خستگی طولانی، میان قلعه‌ی آرزوهام نشسته باشم.

نفسی عمیق بکشم و بگویم: سخت بود، خیلی سخت، ولی من ثابت کردم که می‌شود، که غیرممکن نیست. که هیچ چیز برای کسی که جسورانه می‌ایستد، می‌جنگد و جا نمی‌زند، غیر ممکن نیست…

نشر این مطلب باز خوردهای متفاوتی را از سمت مخاطبین ورزش داشته است و به مانند گذشته اغلب واکنش ها منفی و اعتراضی بوده است.

بخوانید: ویدیو/ کیمیا علیزاده زبان به نیش و کنایه باز کرد!

پاسخ هادی ساعی به پست اینستاگرامی کیمیا

بعد از رسانه‌ای شدن خبر مهاجرت کیمیا علیزاده، هادی ساعی یکی از اولین نفراتی بود که به این ماجرا واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، هادی ساعی چندی پیش در برنامه صبح بخیر ایران وقتی عکس این دختر تکواندوکار روی مانیتور افتاد و مجری از ساعی نظرش را درباره کیمیا علیزاده پرسید، او اینطور پاسخ داد و گفت: فقط می‌توانم بگویم برایش متاسفم!

من صحبتی کردم که شاید خیلی‌ها اشتباه برداشت کردند. صحبت من فقط این بود که کیمیا علیزاده در ایران کیمیا علیزاده است. امیدوارم هر جایی هست موفق باشد.

وی افزود: من گفتم او با چنین تصمیمی اشتباه کرد چون در ایران همه چیزی که می خواست را داشت.

کد خبر : ۹۶۰۷۷
0
۰
ارسال نظر