عکس/ احسان علیخانی پشت پرویز پرستویی درآمد!

مصطفی میرسلیم نماینده مجلس و وزیر سابق ارشاد در اظهار نظری اعلام کرد پرویز پرستویی را نمی‌شناسد.

عکس/ احسان علیخانی پشت پرویز پرستویی درآمد!
کد خبر : ۱۶۰۳۱۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، پس از این بود که احسان علیخانی پشت پرویز پرستویی درآمد و از این نماینده مجلس انتقاد کرد.

احسان علیخانی پشت پرویز پرستویی درآمده است.

نامه‌ای تحسین‌آمیز برای احسان علیخانی

پرویز پرستویی در متنی خودش را در زمره‌ی مخاطبان «ماه عسل» قرار داد و به احسان علیخانی بابت ساخت این برنامه خسته نباشید گفت. او نوشت:

«من معتقد هستم که برنامه «ماه عسل» از زمانی که در تلویزیون جای خودش را پیدا کرده یکی از موثرترین برنامه‌های رسانه ملی است که پخش آن در ماه مبارک رمضان باعث شده تاثیرگذاری‌اش چندین برابر شود.

ما در ماه مبارک رمضان سعی می‌کنیم بخشنده و فروتن باشیم و به هم نوعمان نگاه کنیم، کمک کنیم، دست فقیر بگیریم و کارهای دیگری که به صورت ظاهری انجام می‌شود اما در عمق هیچ اتفاقی هم با این کارها نمی‌افتد به عقیده من آن فقیر، فقیر و فقیرتر خواهد شد.

اما کاری که «ماه عسل» می‌کند فراتر از این اقدامات است و بسیار نگاه انسانی و شریفی دارد و دست روی موضوعاتی می‌گذارد که برای خانواده‌هایی در این کشور اتفاق افتاده و آن‌ها هم با دل و جان می‌آیند مسائلشان را مطرح می‌کنند. نتیجه این اتفاق هم همین می‌شود که تاثیرگذاری‌اش چندبرابر می‌شود.

بر این باور هستم که «ماه عسل» درست‌ترین برنامه‌ای است که تلویزیون برای این ایام درنظر گرفته است، چون به عقیده من نه این برنامه‌های مناسبتی به درد می‌خورد و نه این سریال‌ها پاسخگوی نیازهای روحی مردم در این ایام است اما «ماه عسل» به تنهایی با سردمداری احسان علیخانی نقطه قوت تلویزیون است. »

کد خبر : ۱۶۰۳۱۳
0
۰
ارسال نظر