عکس/ ابراز علاقه خاص و رمانتیک ستاره معصومی به مهدی قائدی

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بار دیگر با انتشار یک استوری عاشقانه در فضای مجازی به تمامی شائبه های پیرامون زندگی شخصی اش خاتمه داده است.

عکس/ ابراز علاقه خاص و رمانتیک ستاره معصومی به مهدی قائدی
کد خبر : ۱۷۶۷۲۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- مهدی قائدی ستاره تیم استقلال و همسرش این روزها بیش از پیش در فضای مجازی با مطالب عاشقانه به یکدیگر ابراز علاقه می کنند.

البته شایعات و حواشی چند ماه گذشته برخی از رسانه ها درباره جدایی این زوج مشهور هم در این روند بی تاثیر نیست.

با این وجود گروهی از کاربران شبکه های اجتماعی معتقدند پس از بازگشت آنها از امارات و عملکرد درخشان مهدی قائدی در تیم استقلال شرایط به گونه ای دیگر برایشان تغییر کرده است.

عکس/ ابراز علاقه خاص و رمانتیک ستاره معصومی به مهدی قائدی چرا که حتی برخی از منتقدان فوتبال، دوری مهاجم بوشهری استقلال از حواشی و جنجال های رفتاری را یکی از علل موفقیت او در لیگ برتر این فصل دانسته اند.

در همین ارتباط اکنون ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بار دیگر انتشار یک استوری عاشقانه به تمامی شایعات پیرامون زندگی شخصی شان پایان داده است.

همسر ستاره این روزهای آبی پوشان پایتخت با نمایش تصویری دو نفره در داخل خودروی لاکچری شان خطاب به او نوشته است: به نفس های تو بند است مرا هر نفسی.

بخوانید: عکس/ سلفی همسر خارجی الهیار صیادمنش با تیپ عجیب و غریب اش

استوری تعصبی و خاص ستاره معصومی برای استقلال

به گزارش وقت صبح، دیدار های جام حذفی فوتبال کشور به بالاترین نقطه حساس خودش در این روزها رسیده است.

ساعات گذشته بود که تیم استقلال تهران با پیروزی پر گل برابر نساجی مازندران توانست‌ راهی فینال این مسابقات شود.

این در حالی است که در مسابقه حساس فردا بین دو تیم هوادار و پرسپولیس تهران، برنده این مسابقه با استقلال مصاف خواهد کرد.

در همین خصوص حالا ستاره معصومی همسر مهدی قائدی که بی شک یکی از مهره های تاثیرگذار این فصل استقلال بوده، با انتشار یک استوری این پیروزی دلچسب را تبریک گفته است.

همسر مهاجم بوشهری تیم استقلال با انتشار تصویری از پرچم این باشگاه و دو ستاره معروف اش تعصب اش به آبی پوشان پایتخت را به رخ همه کشیده است.

کد خبر : ۱۷۶۷۲۳
0
۰
ارسال نظر