عقب نشینی قیمت دلار، سکه و طلا امروز 11 دی 1401

دلار توافقی امروز ۱۱ دی در نیمه ابتدایی معاملات بازار متشکل ارزی ۳۷ هزار و ۳۷۰ فروخته شد. قیمت سکه امامی به پله‌های ابتدایی کانال ۱۹ میلیون عقب‌نشینی کرد.

عقب نشینی قیمت دلار، سکه و طلا امروز 11 دی 1401
کد خبر : ۱۳۶۶۰۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از فرارو؛ قیمت دلار توافقی امروز یکشنبه ۱۱ دی با افزایش تقریبا ۴۰۰ تومانی به ۳۷ هزار و ۳۷۰ تومان رسید. همزمان قیمت یورو در بازار متشکل ارزی نزدیک ۵۰۰ تومان ارتقا پیدا کرد و سر از کانال ۴۰ هزار تومان درآورد.

در بازار طلا هم قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار با رشد پنج هزار تومانی از مرز یک میلیون و ۸۰۰ عبور کرد، اما روند نزولی قیمت سکه ادامه داشت و ارزش سکه امامی با افت تقریبا ۳۰۰ هزار تومانی به پله‌های ابتدایی کانال ۱۹ میلیون عقب‌نشینی کرد.

قیمت دلار و یورو در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار امروز یکشنبه ۱۱ دی تا ساعت ۱۱ و نیم در بازار متشکل ارزی به ۳۷ هزار و ۳۷۰ تومان رسید. عصر دیروز دلار توافقی با نرخ ۳۷ هزار تومان به کار خود خاتمه داده بود و حالا شاهد رشد ۳۷۰ تومانی ارزش این اسکناس هستیم.

همزمان قیمت یورو امروز ۴۷۰ تومان رشد داشت و بعد از ورود به کانال ۴۰ هزار تومان، ساعت ۱۱ و نیم صبح روی پله ۴۰ هزار و ۳۵۰ تومان ایستاد.

قیمت ارز در بازار متشکل

انواع ارز پنجشنبه شنبه امروز
دلار 36 هزار و 800 تومان 37 هزار تومان 37 هزار و 370 تومان
یورو 38 هزار و 890 تومان 39 هزار و 880 تومان 40 هزار و 350 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار در نیمه ابتدایی معاملات امروز با رشد پنج هزار تومانی به یک میلیون و ۸۰۲ هزار تومان ارتقا پیدا کرد. عصر دیروز قیمت طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۷۹۷ هزار تومان رسید و نسبت به پنجشنبه هفته قبل شاهد افت هزار تومانی قیمت طلا ۱۸ عیار هستیم.

تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار

پنجشنبه شنبه امروز
یک میلیون و 992 هزار تومان یک میلیون و 797 هزار تومان یک میلیون و 802 هزار تومان

قیمت انواع سکه

قیمت سکه امامی امروز یکشنبه ۱۱ دی تا ساعت ۱۱ و نیم به ۱۹ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان رسید. عصر دیروز خرید سکه امامی ۱۹ میلیون و ۵۱۵ هزار تومان تمام می‌شد و حالا ارزش آن ۲۹۵ هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم هم با عقب‌نشینی ۴۹۹ هزار تومانی به ۱۸ میلیون و ۵۳۲ هزار تومان تنزل پیدا کرد، اما سکه گرمی بدون تغییر قیمت چهار میلیون و ۳۶۰ هزار تومان فروخته شد.

تغییر قیمت انواع سکه

انواع سکه پنجشنبه شنبه امروز
سکه امامی (طرح جدید) 22 میلیون و 716 هزار تومان 19 میلیون و 515 هزار تومان 19 میلیون و 220 هزار تومان
سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) 20 میلیون و 737 هزار تومان 19 میلیون و 31 هزار تومان 18 میلیون و 532 هزار تومان
سکه گرمی چهار میلیون و 610 هزار تومان چهار میلیون و 360 هزار تومان چهار میلیون و 360 هزار تومان
کد خبر : ۱۳۶۶۰۳
0
۰
ارسال نظر