عصبانیت شدید گل محمدی: در مورد فوتبالیست ها و همسران آنها صحبت نکنید!

یحیی گل محمدی می گوید در شرایط فعلی صحبت کردن در خصوص فوتبال نمی تواند چیزی را تغییر بدهد.

عصبانیت شدید گل محمدی: در مورد فوتبالیست ها و همسران آنها صحبت نکنید!
کد خبر : ۱۱۳۵۷۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار برابر تراکتور گفت: در مورد بازی حرف خاصی ندارم چرا که این روزها حال دل خوبی نداریم.

وی ادامه داد: در شرایطی که مردم به خاطر اتفاقات اخیر ناراحت هستند، حرف زدن در مورد فوتبال و مسابقه نمی تواند چیزی را تغییر دهد. بازی بدون تماشاگر است و در روزهایی هستیم که اکثر مردم به خاطر اتفاقات اخیر ناراحت هستند.

یحیی گل محمدی ادامه داد: ما عزادار جان باختن عزیزانمان هستیم. چه نیروهای پلیسی و چه جوانانی که در اتفاقات اخیر جان دادند. همه اینها بچه های ایران و بچه های این آب و خاک هستند. در این شرایط صحبت کردن در مورد فوتبال هیچ اهمیتی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدواریم این مسائل و اتفاقات هر چه سریعتر تمام شود تا بتوانیم به روزها و حالت عادی زندگی برگردیم.

یحیی گل محمدی در مورد یکی از افرادی که در مورد فوتبالیست ها و پوشش همسران آنها صحبت کرد هم گفت: باید در مورد این آدم معلوم الحال صحبت کنم که در مورد پوشش همسر من صحبت کرده است.

ایشان در جایگاهی نیست که بخواهد غلط اضافه بکند و در مورد این مسائل صحبت کند. آخرین بارش باشد که در مورد فوتبالیست ها و همسران آنها صحبت می کند.

این آقا باید حواسش جمع باشد. اگر بخواهد یک بار دیگر در مورد فوتبالیست ها صحبت کند اتفاقات بدی برایش رخ خواهد داد. به خاطر همین از او می خواهم که دیگر از این غلط ها نکند.

کد خبر : ۱۱۳۵۷۹
0
۰
ارسال نظر