عذرخواهی حامد آهنگی از اتفاق‌های پیش آمده در شب‌های مافیا

حامد آهنگی در برنامه شب‌های مافیا سخنان تندی بر زبان آورد و سپس از برنامه قهر کرد و رفت.

عذرخواهی حامد آهنگی از اتفاق‌های پیش آمده در شب‌های مافیا
کد خبر : ۹۷۱۸۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، پس از این اتفاق بود که برخی از شرکت کنندگان در این برنامه مانند حسین مهری بر صحبت‌های حامد آهنگی صحه گذاشتند و آن را تایید کردند.

حال چند روز پس از این ماجرا حامد آهنگی از اتفاق‌های پیش آمده در این برنامه عذرخواهی کرده است.

حامد آهنگی از اتفاق‌های پیش آمده در شب‌های مافیا عذرخواهی کرده است.

عصبانیت واقعی یا راهی برای افزایش فروش؟

به گزارش شبونه، در یکی از قسمت‌های این برنامه حامد آهنگی که همیشه او را با شوخ طبعی میشناسیم با حالت ناراحتی و دلخوری از تقلبی که در این برنامه صورت گرفته بود گلایه کرد و در نهایت با معرفی خود به عنوان مافیا قانون بازی را نقض کرد و از بازی اخراج شد.

خیلی کم پیش می‌آید که حامد آهنگی را در حالت عصبانیت و ناراحت در مقابل دوربین ببینیم و برخی از کاربران فضای مجازی معتقد هستند که تقلب در مسابقه شب‌های مافیا آنقدر آشکار بوده که حامد آهنگی نتوانسته خود را کنترل کند.

البته برخی از کاربران نیز معتقد هستند که این یک سناریوی از پیش تعیین شده از طرف کارگردان بوده تا بتواند تبلیغی برای برنامه خود کرده باشد.

این روزها قسمت‌های تکه تکه شده از برنامه‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که یکی از راه‌های تبلیغات این راه است حالا گویا آقای کارگردان تصمیم گرفته حامد آهنگی به این شکل برنامه را ترک کند تا دانلود این قسمت بیشتر شود و درآمد برنامه شب‌های مافیا افزایش یابد.

در چند سال اخیر این اولین باری است که ما چهره عصبانی حامد آهنگی را میبینیم چرا که او همیشه به عنوان یک کمدین سرشناس و کاربلد خود را به همه نشان داده است و این گونه عصبانیت و ناراحتی او در جلوی دوربین بعید به نظر می‌رسید.

البته حامد اهنگی خیلی زود عذرخواهی کرد و درباره این افتاق توضیحاتی ارائه داد.

کد خبر : ۹۷۱۸۲
0
۰
ارسال نظر