عجیب اما واقعی؛ این پیرزن 760 سال سن دارد/ عکس

مدرک عجیبی که سن این پیرزن را ثابت می کند تتو های مرموز او است که از یک کتیبه باستانی الهام گرفته که در سال 2020 تازه کشف شده است.

عجیب اما واقعی؛ این پیرزن 760 سال سن دارد/ عکس
کد خبر : ۱۲۸۸۸۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از زنهار؛ حلیمه بانو نام پیرزن ۷۶۰ ساله است که این روز ها موجب شگفتی همه شده است . این پیرزن ۷۶۰ ساله که در مسقط عمان زندگی می کند.

به گفته کارشناسان ، محلی ها و اطلاعاتی که خودش در اختیار گذاشته نزدیک به 760 سال عمر کرده و مدرک عجیبی که سن او را ثابت می کند تتو های مرموز او است که از یک کتیبه باستانی الهام گرفته که در سال 2020 تازه کشف شده است.

عجیب اما واقعی؛ این پیرزن 760 سال سن دارد/ عکس

ازدواج جالب دو سالمند در خانه سالمندان

خبر ازدواج عروس و دامادی در یکی از خانه های سالمندان چین، جزو پربازدیدهای روز شد. ماجرای ازدواج این دو سالمند جایی جالب تر می شود که اقای داماد یکسال منتظر شنیدن جواب بله از عروس خانم بود و عروس خانم دوست داشتنی، مرتب جواب رد به او میداد تا اینکه در نهایت راضی به ازدواج شد.

از گفته ها پیداست که پیرمرد 71 ساله با همان نگاه اول، یک دل نه صد عاشق این پیرزن شد و با وجود اختلاف سنی 43 ساله ای که وجود داشت، بر این ازدواج اصرار کرد تا بالاخره به معشوقه اش رسید .

مراسم ازدواج بسیار زیبای آنها در حضر فامیل، اعضای خانواده و پیرمرد و پیرزن های خانه سالمندان ایالت باچو چین برگزار شود.

طبق گزارش ها داماد 71 ساله قصه ی ما در اثر سانحه تصادف با قطار دچار از کار افتادگی شده و مجبور به زندگی در خانه سالمندان شد. او که با نا امیدی به این مکان امده بود با دیدن پیرزن 114 ساله ای که هم اکنون همسر اوست، امید دوباره به زندگی پیدا کرد.

کد خبر : ۱۲۸۸۸۳
0
۰
ارسال نظر